Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sterkte!
....
Flavio heeft dit super gedaan. Op de deze stal mogen de paarden niet gelongeerd of losgegooid worden in de rijbak. Dit is fijn, want zo blijft de bak beter te rijden, alleen het nadeel is voor Flavio dat de paddock wat kleiner is om in te lopen. Voor een paddock is het wel ruim (zo'n anderhalve paddock eigenlijk). Ook merkte ik dat hij de laatste tijd als ik hem losgooide in de bak hij de hoeken uit zichzelf weer ging afsnijden, dus niet meer zoals in het begin zo lang mogelijk rechtdoor. Vandaar dat ik hem nu af en toe zal laten lopen in deze paddock.
Flavio en trailerladen is een drama, daar had ik weinig zin in en ik vond 20km wel te doen. Met de auto eerst het stuk verkend om te kijken of het goed te rijden was en over het algemeen was de berm goed en breed genoeg om te rijden.
dat is fijn om te horen! Wat is de 5% waar je nog niet tevreden bent?
. Kan je iets specifieker zijn? Wat voor hooi was het? Hoevaak krijgt hij zo'n bultje? Staat hij in de wei? Wat voor brok kreeg hij? Als je een paard verdenkt van HB, dan je dat sowieso achterwege laten. Er zitten in dit topic aardig wat mensen die met het 'voerbijltje' kunnen hakken, maar het is handig als je dus wat specifieker kan zijn. Een foto van je paard kan ook helpen, want wat jij mager vind, vinden 'wij' hier mss wel prima!