Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nado schreef:PN_anne, mijn pony is nadat hij hoefbevangen is geweest ook nog een tijd gevoelig geweest op de stenen, het duurt een poos voordat dat herstelt.
Is het niet mogelijk met de andere eigenaren te overleggen om iets anders te voeren dan kuil ? Graszaadhooi bijvoorbeeld ? Dat kunnen jullie dan bijna onbeperkt voeren, en het is vast ook beter voor de andere paarden.
fancylover schreef:Dit is al boven verwachting, maandag toen ik de afspraak maakte bij de dierenarts voorgefeliciteerd Kabouterdans! hopen dat dit zo blijft!!
fancylover schreef:voor marco hebben we de dierenarts maar weer gebeld. We zijn druk bezig om hem dikker te krijgen maar nu eet hij zeer weinig. dus we zijn toch bang dat hij wat aan zijn tanden heeft.
Ik ben benieuwd wat hij er morgen van zegt.
PN_anne schreef:Ze schijnen van bute ook maagzweren te kunnen krijgen.fancylover schreef:voor marco hebben we de dierenarts maar weer gebeld. We zijn druk bezig om hem dikker te krijgen maar nu eet hij zeer weinig. dus we zijn toch bang dat hij wat aan zijn tanden heeft.
Ik ben benieuwd wat hij er morgen van zegt.
Krijgt marco nog pijnstillers?
Pepper kreeg van de bute (of een ander medicijn die ze toen kreeg) erge last van haar tanden en tandvlees.
Ze wilde ook niet eten, en als ze hooi at spuugde ze het in balletjes weer uit. DA erbij gehad en die zei dat ze van medicijnen erg last kunnen kregen van hun tanden (mensen ook trouwens)
ben benieuwd