Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
capopjekop schreef:Wuswa: Mijn weiland is voornamelijk zand en klei met hier en daar een kort sprietje. Op de rijfoto's van vandaag is dat goed te zien: [AR-ITP] Tweede menles, soort van vaardigheidstuuroefening
.
capopjekop schreef:Nee ik zag het, das een beetje jammer. Ik was toen in totaal 360 euro kwijt, maar ik heb nu de zolen niet meegerekend, dan scheelt het idd niet heel veel.
dynamiek schreef:Hey,
Ik begon een beetje aan mijzelf te twijfelen of het niet mijn schuld was dat dynamiek er niet meer is, je haalt de raarste dingen in je hoofd![]()
Maar nu ik dit topic zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=&f=11&t=1487108 weet ik wel zeker dus dat het niet aan mij gelegen heeft. Komt toch schijnbaar vaker voor "van het een, krijg je het ander"
wuswa schreef:Weet je wat ik mij afvraag? Als een paard bevangen is geraakt door bv een enorme hoefzweer (heeft mijn paard gehad) die niet goed te behandelen was (ook mijn paard) en je paard raakt bevangen. Met andere woorden een bevangenheid niet als gevolg van teveel fructaan. Blijft fructaan dan toch een gevaarlijk iets of kan je, als de zweer goed genezen is en de bevangenheid over is, je paard weer gewoon op gras zetten?
flavlip schreef:@ EstherHegt Ik vind dat er geen alternatief is voor gras. Weidegang is weidegang en een paddockparadijs is leuk, maar niet te vergelijken met weidegang. Is het dan voor jou geen optie ze meer op conditie te krijgen, zodat ze wel langer op het gras kunnen? Of ze op een kaler land te zetten?