Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flits__ schreef:Bedankt, iedereen voor jullie reacties. De hoefsmid is een topper hoor, heb nooit problemen gehad. Maar aangezien ik nog nooit een kreupele pony heb gehad zat mijn hart even in mijn keel haha.
Ze lijkt het meest linksvoor te kreupelen. Maar eigenlijk loopt ze op alle 4 de benen niet lekker. Op het gras loopt ze wel goed, maar vooral zodra ze op het harde moet loopt ze kreupel. Gisteren weigerde ze zelfs om de stenen op te gaan, dus ze heeft er wel echt last van.
Ik had het filmpje even geüpload met tinypic. http://tinypic.com/m/i2k1tx/3.
In het begin weigert ze dus echt om te lopen. Ze lijkt haar hoefjes ook wat raar neer te zetten, maar kan ook zijn dat ik nu spoken ga zien hoor haha.
Flits__ schreef:Bedankt, iedereen voor jullie reacties. De hoefsmid is een topper hoor, heb nooit problemen gehad. Maar aangezien ik nog nooit een kreupele pony heb gehad zat mijn hart even in mijn keel haha.
Ze lijkt het meest linksvoor te kreupelen. Maar eigenlijk loopt ze op alle 4 de benen niet lekker. Op het gras loopt ze wel goed, maar vooral zodra ze op het harde moet loopt ze kreupel. Gisteren weigerde ze zelfs om de stenen op te gaan, dus ze heeft er wel echt last van.
Ik had het filmpje even geüpload met tinypic. http://tinypic.com/m/i2k1tx/3.
In het begin weigert ze dus echt om te lopen. Ze lijkt haar hoefjes ook wat raar neer te zetten, maar kan ook zijn dat ik nu spoken ga zien hoor haha.
nombrado schreef:Oei...ik zou echt met spoed je hoefsmid bellen. Na het beslaan horen ze echt niet zo te lopen!
Hij moet het echt oplossen. Misschien wel vernageld? (dat doet harstikke zeer)
ralphtdw schreef:Even een vraag voor een kennis zij heeft geen bokt.
Zij heeft een paard was zij nu sinds 2 weken voor het eerst zonder ijzers heeft lopen.
En hoefsmid had al wel gezegd van dst paard vast erg moet wennen.
Maar het was altijd beter om ze zonder ijzers te houden zij de smid.
maar paard loopt zeer gevoelig op het harde dat het gewoon zielig is.
loopt echt stok kreupel.
Ze heeft hem dus in de wei gezet in de hoop dat het wennen is van het paard.
maar er is nu weinig verbetering.
wel had hij van de week een steen in zijn hoef en kwamen we achter doordat hij zijn voet op tilde.
Zal hij erg dunnen zolen hebben en nu een hoef kneuzing?
morgen worden er weer ijzers onder gezet.
maar zij al tegen haar misschien is een zooltje wel wat.
wat vinden jullie?
Het is mooi als je paard zonder ijzers kan maar na 2 weken nog steeds niet dat lijkt me teveel gevraagd toch?
singasong schreef:Wat dacht je van artrose?