Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eind augustus nog niet, maar we zijn alweer een maand verder. Begin oktober moet ze nog een keer naar de osteopaat en daarna gaan we weer scannen. Als ze dan nog steeds niet rad is moeten we terug naar Bodegraven of door voor verder onderzoek (waar naar weet ik niet..), of een korte periode HKO beslag proberen (Yade heeft een klein 2tje op de straalbeentjes, maar zou daar eigenlijk niet kreupel van moeten zijn en bij Bodegraven konden ze volgensmij ook zien dat die structuren niet geirriteerd waren).Richtje schreef:WL, is andere stalling voor de winter geen optie?
.. En er wordt goed gevoerd naar wat ik heb gezien en gehoord.
.. 
.
... Die wil elke dag wat gaan doen, daar is ze te werkwillig voor.. Die wil lange teugelen, spelen, beetje vrijheidsdressuren.. Als ik straks mag gaan opbouwen, wat natuurlijk ooit weer mag, dan ben ik toch wel erg blij met een binnenbak en overdekte longeercirkel met superbodem. Die stap terug doen is moeilijk, zeker met een geblesseerd paard wat graag wil lopen.
.

. Gister heeft een stalgenoot ze 2 uur in het zonnetje gehad, was ik reuzeblij mee.
Thanks!
Ik weet niet zo goed meer wat ik er mee moet.. Ik heb afgelopen weekend weer gekeken hoe ze liep op de volte (was een ruime maand geleden voor het laatst) en ze blijft gewoon kreupel op het harde. Volgende week komt de osteopaat nog eens, ik hoop dat dat nog wat helpt misschien, maar ga er eigenlijk niet meer vanuit. 

).
ik heb zo met hem te doen. Vandaag gaat hij op ijzers, en ga ik kijken hoe hij loopt...... maar hij heeft het niet echt fijn gehad.....
..
.. Goed dat je nu naar de kliniek bent gegaan om het te laten onderzoeken en nu kan je gericht behandelen
.
.. Daar snel drie keer om rollen en hoppaaaaaa bok bok bok bok! Pfff.. Ze had de hele ochtend uiteindelijk losgehobbeld met Megan, onze Tinkerdame.
En jahhoor ook spetteren.. Nou Wolin natuurlijk frips aan de bips, half passagerend over het fietspad, schudden met de kop en briesen..
.. Toen ben ik maar even afgestapt en ben ik met een briesend en halfdravend/halfpassagerend paard aan de hand naar huis gelopen, her en der een bok.. Als er een eend opvloog dan moest ze daar even naartoe bokken en een stijgbeugel klepperde tegen haar buik aan en die moest ook even een gerichte bok krijgen
.. Gelukkig heelhuids thuisgekomen.
), maar na alle stress heeft ze echt verminderde weerstand. Ze had laatst echt enorm dikke benen, alle vier flink dik. Een dik vet virus te pakken.. Die dag zou er ge"ent worden, kon dus mooi niet doorgaan. Dierenarts erbij gehaald en even bloed laten afnemen; Lymfocyten waren nu 4.3. Vorig jaar waren die 3.9 (begin van stalseizoen) en dat is echt veuulste laag. Dit hoort tussen de 6 en de 8 te zijn. Nu dus een vitaminespuit gehad en op het IJslands Zeewier.. Als ik weer terug moet naar de kliniek laat ik opnieuw bloed afnemen om te kijken of het wat verbeterd is. Vorig jaar was ook rond deze tijd geblesseerd (knie waarschijnlijk verdraait door atletisch trauma).
... gelukkig is die van mij niet zo bokkerig, maar zij is ook sinds 2 weken ineens erg fris. Schijnt met buitenzetten af en toe uit haar plaat te gaan, wat ze tot nu toe geen enkele keer gedaan heeft.. Bij mij doet ze dat dan weer niet. Heb besloten om haar dan toch voorlopig maar een half streepje tranquigel (= 30 kilo geloof ik, maar genoeg om niet gek te doen) te geven als het zulk stormachtig weer is.