Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jannepauli schreef:Is je brief al verstuurd? Anders mag je 'm best even in pb aan me sturen voor evt. controle op stijl en grammatica.

Blij als ze weer veilig terug in haar box staat.
Wie bedenkt dat nu?!*&*()&
maar toen was de karavaan op snelheid, dus snel voorbij. Je moet er toch niet aan denken dat je zo op een smal weggetje tegenkomt 
, dus ik maak me niet druk.
En als Image goed alert is, hoef ik dat niet te doen.
Jannepauli schreef:@ Janouk: Zoeffffffffff...........................electrische fiets, langzaam trappen, hard rijden
Isapaardje schreef:Haha, die is goed, hadden we het gisteren nog over met een stel mensen.
Voor de gein heb ik even stukje songtekst van Simon & Garfunkel ingetypt (eerst wat we me zo te binnen schoot).
My daddy was the family bassman, my mamma was an engineer. And I was born, one dark gray morning with music coming in my ears. The call me Baby Driver, and once upon a pair of wheels, hit the road and I'm gone. I wonder how your engine feels.
Na 10x vertalen was het dit:
My mother is my father, family Bassman, an engineer. I was born, a dark gray morning, music in my ear. The driver calls me baby, and even on the road between the wheels, I do not know what was driving.
Jannepauli schreef:Hoe gaat het trouwens nu met Isabella?