Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Femke, waarom scheer je haar sokken eigenlijk?
Zammie schreef:Tess, zijn er al eens foto's gemaakt van de hoeven? Ik heb zelf een paard gehad die ook te weing verzenen had en daardoor de toon te lang, maar die hield ik zelf wekelijks bij, door aan de onderkant de toon te vijlen en rondom goed rond te vijlen. Paard kreeg steeds meer verzenen daardoor. Hoefsmid heeft me destijds precies uitgelegd, voorgedaan hoe ik moest bijhouden.
Hoe land je paard op de hoef? Hiellander of toonlander?
singasong schreef:Tess, ik zie helemaal geen te lage verzenen of te korte voeten. Ik denk ook niet dat dat de reden is voor het probleem.
nombrado schreef:Is er een reden voor TeSs2411 dat je paard scheef op de ijzers gezet is? Als je bv de laatste foto bekijkt staat ie binnen hoger dan buiten?
singasong schreef:Tess, ik zie helemaal geen te lage verzenen of te korte voeten. Ik denk ook niet dat dat de reden is voor het probleem.
TeSs2411 schreef:nombrado schreef:Is er een reden voor TeSs2411 dat je paard scheef op de ijzers gezet is? Als je bv de laatste foto bekijkt staat ie binnen hoger dan buiten?
Zover ik heb gezien staat hij mooi recht op de ijzers, kan aan mijn slaap ogen liggenmaar op welk stuk doel je met de foto ?