DubbelDun schreef:knuffelkont schreef:Laster bedoel je. Dan is het goed om te weten dat als je iemand ergens van beschuldigd dat je dit heel goed WEL in het openbaar mag doen zolang je dit maar kunt onderbouwen door bewijs.op het eind heb je het alleen nog maar over de persoon in kwestie wist je dat het zelfs verboden is BIJ DE WED om mensen persoonlijk BIJ NAAM openbaar aan te vallen daar staat een wettelijke straf op en als ik het goed heb is die niet misselijk daar valt onder: laster meineed belemmering van werk uitvoering en nog twee.
Dat je niet tevreden bent over de ijzers oke maar laat de persoon er buiten want hiermee val je namenlijk alle hoefsmeden aan die cytek en dergelijke adviseren.
Dus weet dit! dat je zelfs via dit forum of welk ander dan ook WETTELIJK AANGEKLAAGT kan worden.
tis maar een advies doe er mee wat je wilt maar neem wel een wijs besluit.
Zolang je ZELF iets hebt meegemaakt (en liefst met getuigen) en dus niet 'uit verhalen' hebt gehoord zal iemand je nooit voor laster kunnen laten vervolgen.
dat is ook zo, ik leg hier alleen mijn ervaring maar neer...
niets meer en niets minder,
puur en alleen omdat ik het vreselijk zou vinden als meerdere beesten er zo bij komen te staan..
maargoed, kan ook mijn mond houden,
dan komen mensen er maar op de harde manier achter ( hoe vervelend dat ook zal zijn)