Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:natuurlijke pijnstiller ...
Oa wilgentakken (groeien er eigenlijk wilgen op Ibiza?)
Duivelsklauw (als thee) is ook een natuurlijke pijnstiller, maar teveel kan dodelijk zijn (dus let goed op dosering).
sifra01 schreef:Maar toen ik haar net ophaalde had ze hele dikke knieen, aan de binnenkant zit er echt een bult op (aan de voorbenen dus). Het lijkt zo geen pijn te doen, ze loopt en draaft er gewoon mee,maar als ik eraan kom is het wel erg pijnlijk! Kan dit nog iets met de bevangenheid te maken hebben?
Isapaardje schreef:Is een graasmasker misschien een idee?
capopjekop schreef:Hoe voeren jullie nu een supliment bij wat het paard niet lust? Want ik moet zandweg voeren en ze lust het niet, maak het nu nat en dan meng ik het met haar save and sound, maar ze lust het niet. Appelmoes enz vind ik weer eng, of kan dit geen kwaad?
Isapaardje schreef:dovish schreef:Ja, dat zou op zich een oplossing zijn, maar dan moet hij echt naar binnen. Er is alleen een binnenbak, en daar wordt dus gereden. En echt binnen vind ik ook zo wat. Daarnaast woon ik zelf zes kilometer verderop en kom ik er dus maar één keer per dag. De pensionhoudster wil hem wel binnen en buiten zetten, maar ik denk dat die ook kriegel wordt als ik haar met elke wijziging in de fructaanindex weer heen en weer stuur...
Is een graasmasker misschien een idee?
Paard kan toch in de wei, kan ook normaal drinken, alleen met eten krijgt hij alleen wat topjes binnen van het gras (fructaan zit in de stengel en is dus moeilijk bereikbaar).
Eleandra schreef:Hoe erg was het bij jou? Ringo kan geen stap meer verzetten..