Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
santos schreef:Meeste zijn met ijzers bezig lees ik. Niemand die het rechtrichten probeert, tegen hoefkatrol ontsteking???
LetsgoKelly schreef:Heb Antoine een keer aan de telefoon gehad. Hij kon niks met mijn paard want hij was niet kreupel..
Vond hem erg bot en niet echt begripvol.
Rechtrichten klinkt als de beste manier van rijden, maar denk dat er weinig mensen zijn die het kunnen en waarbij het ook altijd lukt.
Citaat:De enige momenten dat mijn paard niet rechtgericht loopt is als hij echt last heeft van zijn voeten en er een probeert te ontlasten door op kanten te gaan hangen etc.
LetsgoKelly schreef:Ik ben nu bezig met proberen een cursus rechtrichten te gaan volgen. Wil het graag leren aangezien ik over een jaar 2 jonge paarden ga opleiden lijkt het me niet overbodig.
Hopelijk krijg ik het onder de knie en vind mijn paardje van 11 het ook fijn.
Weet iemand miss een andere manier om het te leren? Of vergt het echt een heel weekend om het te snappen?
LetsgoKelly schreef:Maar je weet nu wel hoe je het gewenste resultaat krijgt? Want dat is mijn bedoeling, dat ik weet hoe ik het moet doen en dan zelf verder trainen met mijn paard.
Heb je nu nog steeds hulp erbij of train je zelf?
Citaat:Waarom is de methode van ADB achterhaald? Is gewoon niks meer en niks minder dan de klassieke rijkunst (zijn leermeesters waren/zijn dat ook)
Hij heeft gewoon erg veel naamsbekendheid gekregen doordat er ''afgeschreven'' paarden weer goed gingen bewegen.
Citaat:Ik ben nu bezig met proberen een cursus rechtrichten te gaan volgen. Wil het graag leren aangezien ik over een jaar 2 jonge paarden ga opleiden lijkt het me niet overbodig.
Hopelijk krijg ik het onder de knie en vind mijn paardje van 11 het ook fijn.
Weet iemand miss een andere manier om het te leren? Of vergt het echt een heel weekend om het te snappen?