Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lotus83 schreef:Morgen laat ik rondom foto's maken. Ik had bedacht dat ik haar ter plekke zou laten inslapen maar iedereen om mij heen zegt dat niet te doen. (Om in elk geval normaal en fatsoenlijk afscheid te kunnen nemen)
De vorige keer ging zij direct op boxrust, (daar word ze gelukkig niet anders van en de stal is buiten bij de anderen)
Dat heb heb nu niet gedaan maar afhankelijk van de foto's ga ik dat misschien toch nog doen en in de tussentijd contact opnemen met van Nassau..
Wanderers schreef:Nog even (weer ..) kunnen genieten van elkaar en het leven dat er nog is .. geef nu maar weer die appels en wortels en alles wat voor een HB paard gevaarlijk zou zijn: vertroetel je dier en laat het tevreden gaan, belangrijk voor je dier maar ook voor jezelf ..
Ipsilonka schreef:Mijn shetje staat sinds zaterdag op hoefschoentjes en dat lijkt hem zeker te verlichten. Zeg echt niet dat we er zijn, maar ieder positief puntje ben ik blij mee.
Lotus83 schreef:tylando schreef:Hopelijk knapt ze toch weer op Lotus!
Ga duimen voor jullie!
Voor nu heb ik in elk geval nog een plan.. alleen ik wilde de foto's naar van Nassau sturen alleen misschien komen zij misschien met een heel ander plan.. maar goed. Het kan zeker geen kwaad ze te mailen
[***] schreef:Sterkte voor iedereen die nog tobt met hb ponies/paarden. Ik hoor ook goede verhalen over Van Nassau. Gelukkig heb ik ze niet nodig gehad.
Ik ben wel benieuwd wat je allemaal hebt moeten veranderen qua management? En is dat ook te doen op de stalling waar je staat of heb je ze aan huis?
__elise__ schreef:Ik heb de buut gemengd met de metazoa, gluco balance en maagsupport. Dan ging het er prima in. Nu krijgt ze alleen nog metazoa en gluco balance.
Mijn osteopaat adviseerde om Podo Comp van Phytonics erbij te geven. Heeft iemand hier ervaring met podo comp?