Wendy15 schreef:Ik ben het trouwens niét eens met het verhaal dat het paard het koud moet hebben om wintervacht aan te makenDat heeft voornamelijk met daglengte te maken en niet zozeer met de temperatuur
De posts van KMD zijn mij ook verkeerd geschoten, en heb verder ook geen zin om er woorden aan vuil te maken eigenlijk
Hier wil ik eigenlijk nog wel op reageren. Ik ben het er ook niet mee eens. Als mijn pony een flinke tijd flink staat te rillen dan doe ik ook een deken op. Gelukkig is dat nog niet voorgekomen. Maar ze zal het vast wel goed bedoelen, dus ik snap niet helemaal waarom dat verkeerd geschoten is. Maar goed, wellicht lees ik het weer anders dan jij. Ieder doet wat hij/zij goed acht voor jouw pony. Dus jij doet een deken op en zij zou het niet doen. Prima toch

Ik ben trouwens ook wel geïnteresseerd in de f4f, zeker na al jullie positieve verhalen. Al moet ik zeggen dat de prijs me nu nog wel tegen houdt. Met 3 pony's ben je zo door een emmer/zak heen denk ik en mijn pavo vital is toch een stuk goedkoper en goed getest op zowel Grietje als Amber. Dus daar slaap ik nog even een paar nachtjes over

Ik vind het trouwens wel raar dat de dierenarts dat voorschrijft, zeker als je voor een hb paard beter minder dan 10% aan suiker en zetmeel kan voeren. Daar zit je met dat medicijn/supplement al overheen met alleen zetmeel