Dacht dat die therapie alleen zit had in beginstadium van een blesure, maar ik heb me er verder nooit echt in verdiept en misschien ben ik wel in de war met wat anders hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een teleurstelling en wat een onzekerheid geeft dat weer. Sterkte 

Mijn jonge dier komt binnenkort naar stal en ik wil me dan echt op hem gaan richten en hem een hele eerlijke eigen kans geven. Dat betekent ook dat ik het verhaal met Capoon een stukje verder af moet gaan sluiten. Ik blijf heel nieuwsgierig hoe het met jullie paarden gaat en wil ook graag bijdragen waar mogelijk met mijn ervaringen. Maar ga dit wel even op een lager pitje zetten.
Ik wil je echt ontzettend bedanken voor alle steun en wijze raad die ik van je gekregen heb. Je hebt me soms echt uit de put gesleurd met je opbeurende woorden en begrip. Ik heb er echt heel veel steun aan gehad..Dank je wel daarvoor..
Ik ben blij dat je er wat aan gehad hebt!
Omdat ik toch wel heel trots op hem ben nog even een fotootje van hoe hij nu door het leven gaat (hij staat nu op het adres waar ie zadelmak gemaakt wordt)
Mijn guppie is nog wel echt een beestje, maar daarom krijgt hij over een maand of twee ook weer lekker een tijdje vakantie.
hij en ik genieten echt van elkaar als ik hem zijn poetsbeurt geef.

Moeilijk he de eerste tijd om ze een eerlijke eigen kans te geven?
Een heel ander dier ook en ik word met de dag gekker op hem
Maar dat heeft echt wel even tijd nodig gehad.
Merk het ook in de dagelijkse bezigheden. Bij alles wat hij lastig vindt, is mijn eerste gedachte "hij zou toch niet wat mankeren". Dat zal wel moeten slijten...
Wolin is na het inspuiten wel vrolijker geworden, ze doet af en toe weer 's gek en draaft een paar pasjes.. het mag niet eigenlijk, maar op een gegeven moment vond ik Wolin tegen het depressieve aan
.. Zo mat en lusteloos.. Aan de ene kant goed voor de voeten, maar ze zag er zo verslagen uit dat mijn hart brak. Wolin is verre van dat, juist een vechter, een vrolijke Frans die het leven heerlijk vind
. Ik moet zeggen dat ik toen ook wel de moed begon te verliezen
.
. Ik moet ook zeggen dat ik bar weinig tijd heb gehad voor haar, zo sneu.. Ik ben nog wel een keer met haar naar buiten gegaan en dat was echt heerlijk! Ze loopt nog niet in de bocht linksom rad, maar de stukjes die ik zie, zijn niet dramatisch. Al met al zet ik haar lekker veel in de paddock met ons andere paard, die sinds afgelopen dinsdag op stal staat en ze kan het er goed mee vinden!!
voor Wolin.. Ik probeer haar al zo veel mogelijk eruit te laten komen, maar helaas met 60 pensionpaarden en 5 paddocks kan dat nooit lang.. Elke winter tref ik Wolin 's een keer steigerend in de box aan, dan is ze het spuugzat op stal..
denk t niet.. Heb haar lekker ingepland voor een tweede keer behandelen
.