Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pinda_Dipje schreef:Ik heb mijn gepensioeneerde artrose paard sinds 3 dagen weer elke dag onder het zadel. Bij hem werkt 25ml Duivelsklauw p/d + glucosamine van Pharmahorse perfect. We hebben zelfs zijn orthopedische ijzers eraf gehaald (sinds 3 maanden nu) en hij loopt weer soepel en zuiver... Wel merk ik dat zijn linkervoorbeen licht gevoelig blijft, maar hij is zooooveeel opgeknapt en ook de stijfheid uit zijn achterbenen is volledig verdwenen.
Hoefschoenen zou ik zelf niet zo snel doen, daar de hoeven vaak gecorrigeerd dienen te worden om het paard te verlichten. Met hoefschoenen is dit volgens mij niet mogelijk...
Story schreef:Vind je het niet 'eng' om je paard te belasten/rijden als hij een pijnstiller krijgt? (duivelsklauw)
Lijkt me dan erg logisch dat je paard weer goed loopt met een pijnstiller en het lijkt me persoonlijk ook eng omdat je nooit weet of je je paard overbelast ja of nee...
Persoonlijk zou ik nooit mijn paard belasten als deze een wel of geen natuurlijke pijnstiller zou krijgen.
maaikiemike schreef:Slecht nieuws Noon! Succes... Heeft hij geen pijn?
Ook ik heb vorige week DA laten komen. Blijkt ook probleem in de knie ra te zitten, dit in laten spuiten. Dus mogelijk kwam zijn last lv hier vandaan. We gaan het zien of hij rad blijft. Ik blijf in ieder geval de Motion JMT voeren. Baat het niet, schaad het niet!
Pinda_Dipje schreef:Story schreef:Vind je het niet 'eng' om je paard te belasten/rijden als hij een pijnstiller krijgt? (duivelsklauw)
Lijkt me dan erg logisch dat je paard weer goed loopt met een pijnstiller en het lijkt me persoonlijk ook eng omdat je nooit weet of je je paard overbelast ja of nee...
Persoonlijk zou ik nooit mijn paard belasten als deze een wel of geen natuurlijke pijnstiller zou krijgen.