Tug, jouw stukje moet ik eerst even een nachtje over slapen hoor, jouw teksten lijken altijd heel logisch maar moet ik altijd langer over na denken voordat ik het echt snap

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tooske schreef:Met mijn pony gaat het heel slecht na het speciale beslag ze moet 2 keer per dag overeind geholpen worden en komt amper voorruit. Nu met de metacam gaat het wel weer maar heb ze nu verhuist naar mijn eigen stal en gaat op de paddock en s'nachts op stal het is haar enige redding nog.
De dierenarts komt morgen ook weer even kijken.
Tooske schreef:Tooske schreef:Met mijn pony gaat het heel slecht na het speciale beslag ze moet 2 keer per dag overeind geholpen worden en komt amper voorruit. Nu met de metacam gaat het wel weer maar heb ze nu verhuist naar mijn eigen stal en gaat op de paddock en s'nachts op stal het is haar enige redding nog.
De dierenarts komt morgen ook weer even kijken.
Mijn eigen smid doet geen shetlanders en geen speciaal beslag en heb dus iemand anders gevraagd die echt kundig is hoor en die het al vaker gedaan heeft dus daar twijfel ik niet aan.
Ze heeft een ijzertje eronder die andersom zit dus met de opening aan de voorkant en de lippen eraf.
Tooske schreef:Ik ga hier niet discusieren met iemand over mijn EIGEN pony.
Citaat:Wat jammer dat er nog steeds smeden zijn, die een omgekeerd ijzer leggen.
chb schreef:Je bent van de natuurlijke zie ik. Dus ijzers er onder uit? Van die koeken begrijp ik niet. Er zitten alleen vitaminen en mineralen in. Heb het bij meerdere DA en voerdeskundigen nagevraagd.
Tooske schreef:@chb
Ik wil Arabesk niet aanvallen maar die zal altijd zeggen van ijzers eronderuit.
Ik vetrouw op mijn smid en dierenarts en niet op meningen van mensen van bokt.
Tuurlijk kan je dat meenemen maar iedereen heeft vaak een andere mening.