Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Al heb ik wel vraagtekens bij bovenstaandeCitaat:In the group of shod horses, 50 out of 67 tested positive for pain (i.e., displayed an exaggerated response to palpation that consisted of one or more of the following: buckling of the hind limbs, pinning the ears back, threatening to kick the examiner, or kicking at the examiner) and 17 horses tested negative (did not react to palpation).
wuswa schreef:Zouden jullie alsjeblieft hier eens naar willen kijken en jullie mening geven?
[VSW] hoefbevangenheid en type weiland
jcristina schreef:Even over het gras op dit moment; door de langdurige droogte zit er zo ontzettend veel suiker in, de loonwerker vertelde gisteren dat ze de pijp van de hakselaar meerdere keren verstopt hebben gehad daardoor, dat komt haast nooit voor!!
Dus heel goed oppassen nu met grazende hb-klanten...
mirgino schreef:jcristina schreef:Even over het gras op dit moment; door de langdurige droogte zit er zo ontzettend veel suiker in, de loonwerker vertelde gisteren dat ze de pijp van de hakselaar meerdere keren verstopt hebben gehad daardoor, dat komt haast nooit voor!!
Dus heel goed oppassen nu met grazende hb-klanten...
en dan ook voor het hooi en voordroog wat nu van het land gehaald word.
bij mij in de omgeving zijn er al weides gemaaid
en de buurman heeft ze na 2 dagen al in de voordroog gepakt
geerke schreef:luckyknol@Zeker een verschil!
Het gaat de goede kant uit!![]()
Dit is dus een andere aanpak waarbij de toon niet wordt ingekort.
Ach....als het werkt?Er zijn meer wegen die naar Rome leiden denk ik maar!
wuswa schreef:Ik had het er gisteren ook met mijn loonwerker over. Er wordt momenteel veel gemaaid maar hij is de stellige mening toegedaan dat dit maaisel echt niet geschikt is voor paarden en zelfs voor koeien discutabel is. Het lijkt op de zomer van 1976 (?) Lang droog,.
DubbelDun schreef:Voor 2011 zijn ze net weer begonnen met de fructaan ed bij te houden van gemaaid gras
http://www.booijinkveevoeders.nl/gras2008.html
Isapaardje schreef:ElCamino schreef:Hier ook in de omgeving alles gemaaid maar het verdwijnt hier de kuil in bij bijna alle boeren en langs de A1 zag ik idd kuilpakken liggen.
Nee hier wordt het gros los opgehaald en ik neem ook aan opgeslagen. Dus niet in pakken of plastic.