Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marieke_K schreef:De laatste twee maanden heeft hij geen pas onregelmatig of stijf gelopen. Ik zou zelf wel voorzichtig aan doen mariekee. Stijfheid als ze een hele dag buiten lopen klopt naar mijn idee niet. Stef loopt ook heel de dag buiten met zo nu en dan een vrije dag en loopt niet stijf of iets.
gemske schreef:Ik quote mezelf eveneen post van bijna twee jaar geleden over mogelijke reactie op een wormenkuur.
gemske schreef:Het is vaak niet echt duidelijk aan te wijzen. Zo heb ik ooit een wormenkuur de schuld gegeven, die ik gaf en twee uur later stond ze stijf. VA vond het onwaarschijnlijk, en inderdaad had ze toevallig die ochtend ook in fout gras gelopen. Maar die kuur heb ik sindsdien nooit meer durven geven (equimax).
Sindsdien heb ik dus niet meer met Equimax ontwormd. Maar vanmorgen moest ik weer nieuwe bestellen bij de VA en die raadde me toch aan om nu met Equimax te ontwormen (vooral tegen lintworm, waar blijkbaar niks anders tegen helpt, en die ook niet goed in een mestonderzoek naar voor zou komen).
Van de andere kant, het gaat nu al een hele tijd prima, Aurora ziet er heel anders uit dan twee jaar geleden en andere wormenkuren geven nooit problemen.
Dus ik ben heel benieuwd, en zal jullie op de hoogte houden. Ik ga in ieder geval proberen andere factoren uit te sluiten (kort of niet op de wei aankomend weekend).