Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Ik begrijp dat ook nooit waarom er zo veel gevijld moet worden aan die hoefwand!
Ziet er al een stuk beter uit.
Wat ik me afvroeg over de 'voor'foto (rechts beneden) met die 'knol'voet.
Hoe staat die nu op het ijzer?
bertine37 schreef:Ik kom weer even binnenvallen en het topic wat omhoog halen.
Vrijdag gehoord dat mijn paardje straalkanker heeft. Nu druk bezig met advies inwinnen e.d.
Isegrim, volgens mij had jouw tinker ook straalkanker ?
Foto's volgen...
Zinzi_jewel schreef:Rotplek voor hoefzweer dat gaat wel jaartje duren eer het helemaal weg is.
Bekap je zelf? Hij heeft flink steunsels en te veel verzenen.
Zijn straal gebruikt hij zo niet.
Geheel vd voet mag wat meer in balans komen
Safiera schreef:Nee ik bekap niet zelf. Eerder vijlde ik wel altijd tussendoor zelf bij, dit lukt nu door rugklachten niet meer.
Dit was eigenlijk de eerste keer dat hij zoveel steunsel had gemaakt. Verandering van stalling zou hier wel eens mee te maken kunnen hebben. (van 24/7 in klein PP en veel over het harde naar dagdeel buiten rest op stal en weinig over het harde)
Verzenen ben ik eigenlijk blij om dat hij ze heeft. Bij onze vorige smid heeft hij altijd platvoeten gehad, met deze stand zoals het nu is loopt hij veel makkelijker. Moet er wel bij zeggen dat de foto's wat vertekenen; in het echt zijn zijn hoeven niet zo hoog.
Ik ben er niet zo'n fan van dat deze smid zo veel aan de straal doet; zal hem volgende keer eens vragen wat meer te laten zitten. Verder ben ik erg tevreden over deze smid. Legt alles uit als ik het vraag en de pony's lopen super.