Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ben druk opzoek naar nieuwe laarzen. ik heb nu deniro boot en petri hampshire op het oog. Iemand ervaringen daarmee of met andere hele fijne laarzen (niet duurder dan 380)
en nu moest er dus meer afgehaald worden dan normaal. Ze loopt ook alleen gevoelig op het harde (en dat doet mijn andere pony ook) in de wei galoppeert ze gewoon voluit.
maar die hoest moet er absoluut uit, want geen beweging is echt de trigger voor mijn pony om weer hoefbevangen te worden, en zolang ze hoest, kan ik niet rijden of longeren, zal geen lnge stapritten, daar heeft ze het te benauwd voor nu...wordt weer testen met voer en bange dagen...
is met een weekje dan weer weg, maar ik probeer er toch op tijd bij te zijn, bespaart weer de zorgen of ze mss kreupel gaat lopen. 
een post van bijna twee jaar geleden over mogelijke reactie op een wormenkuur.gemske schreef:Het is vaak niet echt duidelijk aan te wijzen. Zo heb ik ooit een wormenkuur de schuld gegeven, die ik gaf en twee uur later stond ze stijf. VA vond het onwaarschijnlijk, en inderdaad had ze toevallig die ochtend ook in fout gras gelopen. Maar die kuur heb ik sindsdien nooit meer durven geven (equimax).

?