Echter ben ik in discussie met mijn stalhouder, de paarden gaan hier van 11 tot 18u de wei op op het moment, en Judy dus nog met graasmasker. Nu vind de stalhouder het dus niet nodig om hierna nog hooi te voeren? Wat denken jullie hiervan?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mandyke schreef:Je kan die paarden toch niet van 18u 's avonds tot de volgende dag 11u zonder hooi zetten?!
capopjekop schreef:Dank jullie voor het succes wensen. Voor Grietje ben ik niet zo bang, die doet alles weer en zit lekker in haar vel, loopt zelfs niet gevoelig in het stukje grind in de wei. Enige wat tegen kan zitten is dat ze nog niet zo veel is afgevallen tov de vorige keer. Verder ben ik vooral zenuwachtig voor de reis, je leest de laatste tijd zoveel over trailer ongelukken enzo door toedoen van anderen. Maar goed, laat ik daar maar niet aan denken. Ik ben ook erg benieuwt wat ze van Isabella's toestand vinden, hopen dat ze haar net zo goed kunnen helpen als de andere paardjes in dit topic. Nu dadelijk de trailer aankoppelen en dan ga ik rond kwart over 11 richting Ingrid en Isabella.
18.00 tot 11.00 vind ik ook wel erg lang zonder hooi, das 17 uur.