Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Daarbij heeft hij in totaal 8 pony's op schoenen ... allemaal op maat gemaakte, dus dat zijn 32 verschillende schoenen. Een speciaal schoenenrek is nodig om ze uit elkaar te kunnen houden.
DubbelDun schreef:Wat is 'goed schoon' meer als gewoon een borstel er langs en uitkrabben?? x4 gaat er idd meer tijd inzitten, maar dat geldt voor opzadelen/inspannen ook.
Arabesk schreef:HC zou je dat verslag van die hoefschoenen hier ook willen neerzetten en wat meer foto's van de hoefschoenen?
dollemina schreef:@Huertecilla,
Wat raad jij wedstrijdruiters in NL dan aan.
Huertecilla schreef:Heb er zeg 60 kilometer naast gerend om haar onbelast te laten wennen en te KIJKEN
Isapaardje schreef:...... als je een paard uit de "klei trekt" dan heb je even wat meer werk om dat eraf te krijgen, zeker als het al half opgedroogd is.
DubbelDun schreef:Laat mij nu al dik 3 jaar een zeer tevreden gebruiken van de Old Mac's zijn
Citaat:Overigens is dat eerste paar nu versleten en vervangen door een 2e hands 2e paar
Cowgirl schreef:En petje af voor HC die wel even een half uur staat te modderen om ze aan te trekken.
arno8 schreef:HC waar is je rode cape gebleven???
Cowgirl schreef:Ik denk best dat hoefschoenen uitermate geschikt kunnen zijn.
Maar een andere reden dat ik ze niet meer wil is mijn rug...ik kan gewoon geen half uur modderen om die dingen aan te krijgen.