Safe & sound van Dodson daarentegen vindt ze heerlijk en haar nieuwe Andalusische vriend denkt er net zo over.
Ik had de verschillen ooit uitgeplozen, maar als ze het niet willen eten dan houdt het op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Nee klopt.
Hippolyt werkt met natuurlijke ingredienten en geen soja.
Maar paar procenten suiker/zetmeel; ja dat staat op de site. Maar er zou 22% apfeltrester, 10% melasse in zitten. Dat lijkt me best veel aan suikers. Ik heb het toen nagevraagd bij Hippolyt en ze schreven mij:
die Gehalte an Stärke und Zucker liegen im Equigard unter 10 % der Gesamtration und sind damit auf einem sehr niedrigen Niveau. Sie brauchen also keine Bedenken haben, dass Ihr Pferd ein zuviel an Zucker über dieses Futter zugeführt bekommt, denn genau auf diese Problematik ist die Entwicklung des Equigard ausgerichtet!
In feite is het dus prima geschikt voer, alleen mij bevalt het minder goed dan ik had verwacht. Voorheen voerde ik de natuurmuesli; was ik ook tevreden over. Ben overgestapt omdat de natuurmuesli te veel granen bevatte (koolhydraten) voor paarden die snel bevangen zijn.
Jitske schreef:Hoe kom je aan die gehaltes?
Citaat:Melasse zit er ook helemaal niet in (zit in bijna geen van hun voeren)
Citaat:Maar ik wissel eigenlijk niet zo graag steeds van voer. Sinds iemand mij vertelde dat het systeem zes maanden nodig heeft om te wennen, en dat het een hele belasting is, ben ik daar toch wat voorzichtiger mee.
Isapaardje schreef:Etiket van Happy Hoof van Spillers zal ik morgen voor je scannen als je wilt.
Van welk product van Dodson & Horrell wil je het weten?
Safe & Sound is dit op internet te vinden:
http://www.dodsonandhorrell.com/uk/dh/h ... safe-sound
Jitske_ schreef:Isapaardje schreef:Oh, mooi. Heel erg bedankt, deze site kon ik steeds niet vinden. Ik schreef de naam verkeerd
dovish schreef:Ja, dat zou op zich een oplossing zijn, maar dan moet hij echt naar binnen. Er is alleen een binnenbak, en daar wordt dus gereden. En echt binnen vind ik ook zo wat. Daarnaast woon ik zelf zes kilometer verderop en kom ik er dus maar één keer per dag. De pensionhoudster wil hem wel binnen en buiten zetten, maar ik denk dat die ook kriegel wordt als ik haar met elke wijziging in de fructaanindex weer heen en weer stuur...