Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesito schreef:Ik vind toch eigenlijk wel dat er een da bij moet vandaag, gister hebben ze je ook al op geschoven.
En ik vind een paardje dat met zoveel pijn staat toch ook evengoed wel een spoedje.
MamboBeach schreef:jesito schreef:Ik vind toch eigenlijk wel dat er een da bij moet vandaag, gister hebben ze je ook al op geschoven.
En ik vind een paardje dat met zoveel pijn staat toch ook evengoed wel een spoedje.
Want?
Het beste als het zelf een weg zoekt naar buiten, precies daar waar het er uit moet.
Wat een plek TS!
Melanie5 schreef:Overigens heb ik het been geschoren rondom het gat (Rebel is al helemaal scheermachine mak), dat vertekend wel wat hoor. Het gaatje is ongeveer 5 mm groot.
De dikke plek was zo groot als een hand. Het is nu ook minder warm dan eerst.
Wendy_Komen schreef:Toch ontwikkeling! Mooi!
Is het gat groot genoeg denk je? Anders toch idd even groter laten maken door de DA.
Misschien een dom idee, maar zou het niet kunnen met een naald vloeistof in de abces te krijgen die er dan via de onderkant uit komt? (om te spoelen)
Mindim schreef:MamboBeach schreef:
Want?
Het beste als het zelf een weg zoekt naar buiten, precies daar waar het er uit moet.
Wat een plek TS!
Omdat ze al vrij lang wachten tot het doorbreekt en nu het uitgebroken is, is er naar wijzen al reden om door het plafond te vliegen? Het diertje er amper op wilt staan, omdat het belasten pijn lijkt te doen?
Melanie5 schreef:Overigens heb ik het been geschoren rondom het gat (Rebel is al helemaal scheermachine mak), dat vertekend wel wat hoor. Het gaatje is ongeveer 5 mm groot.
De dikke plek was zo groot als een hand. Het is nu ook minder warm dan eerst.