Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus hij maakte zich groot en vond alles leuk 

.
.
?? Ik het blijkbaar verwijdert bij mijn berichten?? Mhhh vreemd.
, ben ik weer eens de bak ingegaan, voor het eerst sinds 13 maanden. Ik heb 10 minuten gestapt en 5 minuten gedraaft. Daarna nog een rondje buiten omgeweest op de harde. Ik durfde zelf niet meer te doen. Onze bak is wel niet zwaar en mooi gelijkmatig, maar toch zwaarder/ruller dan buiten, dus ik durfde de eerste keer niet meer te doen. Maar weer bleef zijn been goed
.
(en hij ook
). Gewoon over de hoefslag, maar wel echt aan het werk gezet. Dus eerst voorwaarts neerwaarts, daarna opgepakt en wat halthouden geoefend, daarna aan draven, wat tempowisselingen en paar keer van hand veranderd. Voor het eerst weer echt iets gedaan
. Dus ik ben helemaal happy nu
.
Na een week aan de hand stappen in de bak ben ik er zondag voor t eerst weer opgegaan. Hij is superfijn te rijden, lekker soepel en mooi op 2 teugels. Doe hetzelfde als Monty maar dan alleen in stap. Dit nu zo even blijven doen en over twee weken een drafje proberen. Plus is dat de bak heel erg goed en vlak is en dat ze nog steeds lekker op de wei staan.
)... 5 minuten stappen is daardoor ook een beetje onzinning geworden.