Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stvieee schreef:Shinedown schreef:Bij mijn paard zijn de scheuren eindelijk uit de hoef! De smid stond er van te kijken dat haar hoeven nog zo mooi waren door het droge weer, dreft erop smeren helpt dus echt. Heb het nog even gevraagd over de hoefschoenen, hij vond het wel een goed idee voor op straat en de steentjes. Als iemand een goede hoefschoenenpasser weet rond Midden Limburg, that would be great haha.
Als jij een goede hebt gevonden, zou je die mij ook ef door kunnen pb'en? Zit ook rond Noord/Midden Limburg
stvieee schreef:tja, een week geleden zagen ze er top uit. maar dat bedoel ik dus met mijn laatste berichtje dat ze erg snel slijten en ik daarom binnen nu en 2 weken hoefschoenen wil hebben..
tis echt niet zo dat de hoefsmid ze slecht bekapt.had na het bekappen meteen fotos moeten nemen maar helaas niet aan gedacht
stvieee schreef:Hier de beloofde fotos. Hoefsmid is vorige week geweest.
Rechts voor:
[ Afbeelding ]
Rechts voor:
[ Afbeelding ]
Links voor:
[ Afbeelding ]
Links voor:
[ Afbeelding ]
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
stvieee schreef:Ik zou niet weten waarvoor ik me moet schamen. Ik weet dat de hoeven slecht zijn, daarom probeer ik er iets aan te doen. We hebben sinds de laatste keer al een andere hoefsmid...
Laten we alsjeblieft niet gaan doen alsof ik een dierenbeul ben want zo voel ik me nu door bepaalde reacties
Zinzi_jewel schreef:Welke dvd s zijn dat Rianne 11-42 ??