Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arabesk schreef:De drie shetjes die wij op dit moment bekappen, lopen allemaal béter na de bekapping, omdat de hoefwand weer is ingekort en niet meer 'opwipt' bij het lopen.
(en die we dus aan het wegwerken zijn!). En nee, we zijn niet te rigoreus in een keer, de smid komt namelijk elke 5 weken bekappen.
kwestie van uitgroeien nu dus... 
)
. jolin schreef:Ik ga er ook al van uit dat als ik niet wakker lig, het wel meevalt. Het klinkt misschien idioot maar soms heb ik het idee dat ze het doorseint,.
jolin schreef:Ik ga er ook al van uit dat als ik niet wakker lig, het wel meevalt. Het klinkt misschien idioot maar soms heb ik het idee dat ze het doorseint
Mijn zesde zintuig speelde ook op toen ik twijfelde tussen een hoefzweer en bevangeheid bij Stef. Zaterdags bij hem wezen kijken, hij was wat slechter toen, maar niet schrikbarend en ik dacht nog steeds een blessure in de schouder. In de nacht van zaterdag op zondag werd ik wakker en dacht: hij heeft heel veel pijn, morgen DA laten komen. Zo gezegd zo gedaan, hij toonde inderdaad veel meer pijn en bleek bevangen te zijn.
Ik zit zelfs te twijfelen om der nou 24 uur per dag op de wei te zetten..
De vorige heeft bijna Judy's graf gegraven met zijn ijzers met zooltjes..
, dus daar moeten we weer middeltjes voor gaan verzinnen. Het zou goed op moeten lossen in azijn dus daar heb ik al een hele fles van gekocht gistermiddag
Dan maar met een spuitje in de mond..
Ben erg benieuwd in hoeverre de druppels en magnesium ons verder gaan helpen...