Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovelance schreef:Little_Gift schreef:WTF is er met dat paard zijn hoef gebeurd hierboven????
Lovelance, dit lijkt me écht niet correct !
Dit is een open teen ijzer. De teen is flink ingekort tot in de lamellen en op deze manier kan het paard afrollen zonder al te veel druk op de witte lijn.
Waar het hoefbeen tegen de zool aan ligt, ligt bij dit ijzer open.
Ik heb dit laten doen in de kliniek samen met deskundig hoefsmid. Daarvoor veel klinieken gebeld, overal gaven ze aan dat ze met dit ijzer het meeste kans maakt. Al zagen er veel niks meer in.
Van nassau zegt break over, maar kon geen namen noemen van een hoefsmid hier in de buurt. Anders had ik dat graag willen proberen.
Ik heb de weg gekozen van de kliniek, heb nu goede begeleiding en heb net weer een stukje kunnen wandelen met haar. Ze draaft zelfs stukjes in de paddock en dit ziet er al stukken beter uit. Nu duimen dat ze zo blijft wanneer we de bute gaan afbouwen.
Peachy schreef:Hebben jullie ooit weleens geprobeerd om zandweg nat te makendat gaat niet goed komen denk ik dat wordt 1 brij die nooit meer uit een spuit komt!
Wortels idem gaat niet lukken met een zand kuur.
Bedankt voor het meedenken!
Denk dat ik anders toch beter voor de korrels kan gaan omdat je dan geen voer hoeft toe te voegen.
@Marcella als je de wortels in de koelkast legt blijven ze langer goed