Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jannepauli schreef:Is er nog geen testronde geweest met Hippo ex-laminitis? Utrecht heeft wel het andere product getest (Hippo Ex-Cema voor zomereczeem). Mijn Fries heeft daar aan meegedaan en ik was zeer te spreken over het resultaat.
Liene schreef:Lucyknol, even naar Utrecht bellen of mailen ?
janouk schreef:Image staat sinds haar maffe actie niet meer op de wei. Maar nog steeds is haar hals hard, heeft ze vetopslag op de schouder en het kruis. het verbaast me hoe snel het opkomt en hoe langzaam het weer wegtrekt. Image was nog maar een half uur per dag op de wei en dan al zoveel reactie.
Ik weet niet goed hoe nu verder; ik wilde wachten tot de vetopslag weer helemaal weg was. Maar het schiet niet op.
Daarom ben ik nu begonnen met een kwartier op de wei. Veel is het niet. Krachtvoer/supplementen gehalveerd. Maar toch.......ze blijft groeien.
colinneke schreef:Kennen jullie muur oftewel vogelmuur en weten jullie of het slecht is?
Volgens de zoekfunctie kan het geen kwaad en is het zelfs gezond, maar met die zorgenpaardjes weet ik dus het niet.