Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De scheur aan een kant is er bijna uit, en aan de andere kant zit hij nog dicht, oftewel, het gaat echt al een stuk beter!
Maar wat nog kan helpen zijn kwartierboogjes. Dat scheurtje zit precies op de plek waar zo'n boogje hoort, blijkbaar heeft ze hem nodig, omdat er anders overmatige druk op komt. Goed dat hij nu van de zolen af blijft, daar moet je sowieso niet in snijden (behalve in het geval van een dubbele zool ofzo). En ik zie dat de stralen bijgesneden zijn? Ook dat is niet zo handig van hem, want zo worden ze natuurlijk nooit harder en eeltiger
Wellicht kan hij die de volgende keer ook met rust laten.
.
Shinedown schreef:Er zaten wat losse stukjes op de straal, die heeft hij eraf gehaald volgens mij. Verder heeft hij er niks aan gedaan, of in ieder geval niks merkbaar. Zoals ik al zei liep ze gister (dus 1 dag na de bekapping) net zo goed op grind als eerst 4 weken na de bekapping, dus in ieder geval al een stuk beter.
Ik ben nu in ieder geval erg tevreden. Ben benieuwd of de scheuren er snel uittrekken !
Aan afronden kun je weinig fout doen.

Poess91 schreef:Nu hoop ik heel hard dat er ook nog ander advies gaat komen
Staat superveel informatie op.