Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Waarom lijken mensen het altijd 'zielig' te vinden voor paarden als ze ze niet onbeperkt op het gras kunnen zetten om wat voor reden dan ook.
Jannepauli schreef:Citaat:Waarom lijken mensen het altijd 'zielig' te vinden voor paarden als ze ze niet onbeperkt op het gras kunnen zetten om wat voor reden dan ook.
Hmm, da's niet zo moeilijk - een paard is een bewegingsdier en zal 't liefst de hele dag grazen. Nou vind ik het woord 'zielig' niet op z'n plaats maar mijn paarden zijn toch echt blijer op de wei dan in de zandbak
(Ik heb even in jouw profiel gespiekt, Singasong.. zijn die foto's van jouw Haf recent? Ben je niet bang dat die wat te dik is?)
Jannepauli schreef:Citaat:Waarom lijken mensen het altijd 'zielig' te vinden voor paarden als ze ze niet onbeperkt op het gras kunnen zetten om wat voor reden dan ook.
Hmm, da's niet zo moeilijk - een paard is een bewegingsdier en zal 't liefst de hele dag grazen. Nou vind ik het woord 'zielig' niet op z'n plaats maar mijn paarden zijn toch echt blijer op de wei dan in de zandbak
romeorowan schreef:Indiana's harde manenkam is (volgens mij) weer iets zachter aan het worden. Waarschijnlijk dat het voordroogkuil wat ik de laatste 2 maanden heb te rijk is. Nu we het mengen met hooi, en dan ca. 2/3 hooi en 1/3 voordroog gaat het weer de goede kant op.
Ik merkte het ook aan de koker van Romeo die was wat dik en nu is die ook weer mooi slank.
MyrtheJ schreef:Heb er toevallig net een stukje over gelezen bij de paardendrogist op de website. Maar kan niet van de website af kopieren.. dus hier is de link. http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=25350
Jannepauli schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom Vit E+ Sel gegeven wordt.. toen mijn paard de eerste keer bevangen was, adviseerde onze DA dat ook. Ik heb het trouw gegeven. Maar eigenlijk, gezien de functie van deze vitamine, is me eigenlijk niet duidelijk wat deze bijdraagt aan het proces. Vit.E is een antioxidant, die ook de herstelprocessen van spieren ondersteunt. Maar een gebrek aan E komt eigenlijk nauwelijks voor..
Iemand?