Jennyxx schreef:@Zamero: Wat goed dat je paardje weer kan crossen! Wat voor spat cq behandeling heeft zij ook al weer gehad?
Sorry beetje laat, ik had niet gezien dat er gereageerd was en dat er weer mensen op het topic waren
Wat voor behandeling ik had:
Gewoon blijven bewegen, dat bevorderd de aanmaak
En gaat stijfheid tegen, ook niet te vergeten
Rust, roest zeggen ze altijd en dat is bij die van mij 100 % waar

Omdat ik een kruising ben tussen een dressuurmuts en een natural
Ik voel me eerder schuldig dat ik te weinig met Twis dan te veel. Elke keer als ik met mijn andere paard ga rijden, voel ik me schuldig naar Twis toe
Hij was ook helemaal niet stijf vandaag.
Hij kan in het begin ook nog niet buigen rond mijn binnenbeen, ook niet als ik mijn buitenbeen naar achter leg.
. En ben blij te lezen dat het zo goed gaat.
, maar volgens mij als je spieren en pezen sterker maakt, kun je (ook in de sport) een heel eind komen. Ik geef in elk geval de moed nog lang niet op en als ik zie hoe nu de trainingen gaan, dan leert Sel sneller dan ik
Maikeltje, jij zit toch valkbij mij (Veldhoven)? Mijn paarden staan in Den Bosch, en ik heb helaas maar al te veel ervaring met spat. Overigens is bij Raimaer het gewricht dus NIET dichtgegroeid, ondanks een Tildren behandeling maar ze loopt en springt prima. Ik heb gisteren voor het eerst sinds bijna een half jaar (heel andere blessure) weer gesprongen, en dat ging prima.