Ahhhhhhhh UPDATE, vandaag DA gesproken en ik hoef voorlopig nog geen echo.
Hij wou liever dat we eerst gingen opbouwen omdat het eigenlijk al vrij stabiel is vanaf eind augustus!!
Jippie. Deze week 3 a 4x lange zijde draven, volgende week 5 minuten (interval), week 3 en 4 10 minuten interval en week 5 en 6 15 minuten interval en dan weer melden.
Denk dat ik dat weer rustiger ga doen, want ik vind dit vrij veel...
Moest er niet van schrikken dat het weer opliep of warm werd, was heel gebruikelijk. Moest alleen wel de dag erna weg zijn, anders een stap terug. Ook kon het zijn dat ie wat raar liep, maar dat was meer onbalans dan zijn been. Ik moest niet steeds aan zijn been denken maar nu ook denken dat ik nu weer bezig mag met de opbouw van de conditie van het hele paard. Liefst 4 a 5x per week draven.
HIj was supertevreden en verwachte zelfs dat ie bij de 80% hoort die weer helemaal terug zou kunnen naar wat ie hiervoor deed. Ik wist niet wat ik hoorde,.. was superblij. (maar,.. eerst zien dan geloven hoor).
Ik vroeg hem nl. of hij de 1e prognose al wat bijgesteld had en of er een kans in zat dat het nog goed kwam.
Had het wel gehoopt omdat ie zo positief verrast was de vorige keer en de 2e echo... maar hield toch echt rekening met nooit meer springen. Nu is er weer meer hoop,.. het zou dus toch kunnen (grijp iedere strohalm hoop aan hoor

),.. Uiteraard mits er geen tegenslagen komen en we het schema goed kunnen volhouden en volgen. Maar voor deze blessure en hoe ie er nu bij staat was er een redelijke tot goeie kans (op dit moment) dat het toch goed kan komen.
Ben zoooooooooooo blij,... en tuurlijk: ik weet net als jullie allemaal nog steeds heel goed dat het zo weer anders kan zijn (bv verhaal van Gulpje),.. maar vanavond geniet ik even heel erg van dit bericht.
Zegt ie ook nog: ja het is wel saai he, zolang stappen. Ik zei: joh je weet niet hoe blij ik ben dat ik er uberhaupt weer op mag en dat ik alweer mag draven

.
Je weet iig waar je het voor doet nu,...
Fijn om herstel te zien,..
Verder heb ik vanaf deze week een half jaar lang een hele leuke merrie om te rijden omdat de berijdster zwanger is. Dus dat verzacht het leed van mn eigen paard ook een beetje. Zo kan ik ook rustig(er) aan doen met hem en toch zelf bezig blijven (en vooral veel leren). Raar hoor als je 9 jaar gewend bent aan je eigen en dan opeens een ander paard rijdt (stap nu makkelijker ergens even op wat ik eerder echt nooit deed). Goed voor mn eigen rijden/springen, anders durf ik straks niet meer te springen ben ik bang

Gulpje weet jij al meer?
En anderen nog nieuws?