Verrekking bandjes hoefgewricht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:12

Hoi hoi! Ik zit inderdaad bij DAP Bodegraven en heb Bart Veldeman (i.c.m. Sander de Blaauw) :) . Zeer kundige artsen! +:)+ En erg eerlijk.

Ja, zeker een hoop pech. ´Gunstige´ bijkomstigheid is dat Wolin blessures heeft gehad door atletisch trauma (knallen in het land, springen op het asfalt :+ ) en niet zozeer door een slecht gestel. Want qua botten en bouw is Wolin erg goed, want Bart had over de ròntgenfoto´s geen commentaar, ziet er keurig uit, aldus Bart. (afgezien van wat slijtage in het knietje, maar dat is onverandert gebleven en is minimaal :) )

Gister is Wolin bij de hoefsmid geweest, ze moest daar zelfs gesedeerd worden := . Een van die stalmeiden had haar uit de box gehaald (terwijl ik daar gewoon aanwezig was, zat even een kopje koffie te drinken) en Wo was met haar aan de haal gegaan. Bart had Wo de dag ervoor meegemaakt en had al een spuitje klaarliggen, want Wo is echt heftig dan. Spuitje was echter van korte duur en we hadden het bij de hoefsmid best pittig.. al met al heeft m´n meisje zich best gedragen. Het is ook allemaal wel veel om te verwerken in de bovenkamer :(:) .

Ze heeft nu Hoofpads met siliconen. Die moeten er voor zorgen dat haar verzenen niet meer omkrullen en meer gaan ontwikkelen, zodat ze hoef meer steun geven. Dat is echt het hoofdprobleem bij Wolin. Ik ben inmiddels 5 hoefsmeden verder, en geen een weet hier goed mee om te gaan :o .. Wordt er best moe van soms. Het ijzer werd er af gehaald en toen zagen ze dat de steunsels al heel erg naar binnengevouwen waren (Door dat platvoetje heeft ze flink ondergeschoven verzenen). Dus die hoofpad moet er voor zorgen dat ze de steunsels/verzenen meer open houdt en deze meer gaat ontwikkelen. Als je dit goed houdt, dan heb je de oorzaak te pakken.
Ik was heel erg bang dat ze haar gister weer op een zijlip ijzer gingen gooien.. := Wo heeft nu wel hele mooie brede voeten ontwikkeld met een dikke wand en zool. Maar, gelukkig, ze heeft een prachtig teenlip-ijzer gekregen met die hoofpad (ze stond hiervoor liploos). En een goede opzet er in! In de teen ietsjepietsje korter gezet. Wootje heeft nu dus nog meer Nike Air :):) .

Met het nieuwe ijzer verbeterde ze zodanig op de cirkel dat Bart het nu eerst 6 weken rust wil geven. De zool moet tot rust komen, vanwege de omgekrulde verzenen en omdat de verzenen nu meer moeten gaan ontwikkelen. Dus hij wil 1 ding tegelijk doen en dan over 6 weken kijken hoe ze is.. En dán pas de IRAP behandeling en hij denkt dat 1 keer, misschien 2 keer volstaat :) .

Ik heb gister even met Bart een goed gesprek gehad en specifiek gevraagd naar hoe hij de toekomst ziet voor Wolin als we het voetje goed houden op deze manier, of dit positief was off....? Bart was positief :D , daar was hij heel stellig in. Dat voetje is gewoon de oorzaak van haar bandje aan de rechterkant, qua bouw en botten is dit paard dik in orde zei hij. Het is balen dat dit een recidief is, maar als ze al zoveel verbeterd met dat ijzer (en wat standverandering, wat ik al eerder gemerkt heb natuurlijk) dan weten we gewoon wat ons te doen staat :j . Ben blij dat te horen, want ik was van de week zo moedeloos om weer het nieuwe traject in te gaan (had het wel gedaan hoor ;) , maar het valt niet mee met een paard dat zoveel bewegingsdrang heeft en moeilijk laad), maar nu heb ik weer goede moed.. *\o/* We gaan er weer tegenaan en we komen er gewoon weer bovenop!

Dus lekker onder de man stappen en ik laat haar voorlopig aan de hand grazen, om te voorkomen dat ze van kiet gaat. Zometeen weer naar Wolin, even stappen en lekker laten grazen :) . Vanavond gaat ze weer naar huis toe, ze zal wel helemaal stuk zijn, arme Wo.. Die heeft wat te stellen gehad de afgelopen drie dagen.. :z

Richtje

Re: Verrekking bandjes hoefgewricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 10:55

Dat klinkt positief, super!! Wordt ze door Ton beslagen nu?

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 15:07

.
Laatst bijgewerkt door Meert op 17-10-22 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:07

@Richtje: Nee door Wouter Danen. Voorheen is ze wel door Ton van Zoest gedaan, was ik zeer tevreden over. Vond het wel even spannend, wéér een andere smid :o ... Maar ben ook erg tevreden over Wouter :j . Ziet er goed uit! Ze staat nu op een maatje 4! (We zijn ooit begonnen met maatje 1 met zijlippen.. Dus.. halleluja _/-\o_ )

@Flosje: Ja ik heb jou wel gezien volgens mij! Was jij er niet zondag ook al? Wat had je pony? Wat sneu dat ie zo ziek was!!

Ik denk wel dat ze behandelt moet worden met IRAP, dat wel. Maar normaal staan hier 3 tot 4 behandelingen voor en bij haar zou waarschijnlijk 1 en misschien 2 behandelingen voldoende zijn. Maar dat is afhankelijk van hoe ze loopt over 6 weken :) .

Heb haar net nog even gestapt en gepoetst op de kliniek. En eigen kuil gegeven. Ze waren de boxen aan het soppen met 6 man en Wo keek haar ogen uit, dat vind ze dan weer een soort van gezellig. Ze verbaasden zich over hoe ze zich gedroeg ;) .. Toen de buurvrouw de box verliet was er wel weer stress in de tent :(:) .
Om 18.00 uur krijgen we hulp met laden, zodat ze in alle rust weer mee naar huis kan. Ben blij als ze weer in haar eigen stalletje staat..

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:21

.
Laatst bijgewerkt door Meert op 17-10-22 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 16:36

Hahaha ja een z(sh)etje en hij staat :D . Petra Vlasblom (2moons) komt ons helpen, die kent Wo inmiddels :) . Ze gaat ons in de toekomst ook helpen van ons trailerlaadprobleem af te helpen :) . Fijn en kundig persoon!

Ze krijgt wel Metacam mee, mijn paard, halve dosering, maar dat is meer voor de zool om deze rust te geven.
Nee ze hoeft geen boxrust, ze mag wel naar buiten, maar dan op een stukje ter grootte van drie keer haar box. Even kijken hoe we dat gaan fabriceren. Zelf hou ik haar zeker de eerste twee weken binnen (makkelijker gezegd dat gedaan.. Zet het hier zo neer :P .. Nu nog kijken of het gaat lukken) met gewoon stappen onder de man :) .

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 17:16

@ Wolinlotte.
Wouter is inderdaad een goede smid.. Hebben ze bij Wolin al bloed afgenomen voor de IRAP? Dat moet nl. op kweek gezet worden voordat het terug gespoten wordt. Als ze nu al afnemen en prepareren scheelt dat je weer een consult en trailerritje. Ze zouden dan over 6 weken de behandeling kunnen doen als je er toch heen moet voor controle.

Gelukkig dat je shetje weer opknapt Flosje.. Beterschap. :D

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 21:06

Ze hebben maandag gelijk bloed afgenomen. Het was namelijk de bedoeling dat ze dinsdag gelijk een behandeling zou krijgen :) . Maar nu wil Bart daar dus nog even mee wachten.

Pfff... Arme Wo, helemaal van de kook en barstende energie. Ze stond er zo op, maar de terugreis was heftig. Ze heeft flink staan meppen en ze was echt pissed of.. Thuis op stal ook ontzettend onrustig, veel draaien en steigeren in de box. Ze wil er uit!

Ik zit nu al mijn hoofd er over te breken wat ik met haar moet. Van Bart mag ze naar buiten, op een ietepietepeuterig stukje, maar dan gaat ze ook gewoon flippen.. Dus ik ga vanavond even al mn opties bekijken, want dit gaan we natuurlijk nooit lang volhouden..

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 21:48

Wat lastig zeg.. bij Yade was het de eerste dagen alleen even heftig en heb ik moeten sederen, toen ze aan haar nieuwe situatie gewend was na een dag of 3/4 werd ze rustig en nu is het op stal staan alweer helemaal normaal. Maar ik vrees dat Wolin qua karakter wat heftiger is dan Yade :o
Evita mijn haf was wel een drama met boxrust, die gaf niet op en ze was ook nog eens een wever. Van muisjes merkte je niks bij haar en als je een stukje land afzette ging ze dwars door de omheining.

Probeer het ook zelf een beetje los te laten.. wat moet dat moet. heel lastig, maar het werkt (bij mij in ieder geval :o ) alleen maar averechts als je jezelf ook nog eens enorm zit op te vreten..

Yade wordt overigens aan huis gescant, mijn veearts heeft veel contact met Sander en volgens hem kon Katja mijn eigen dierenarts de controle echo's prima zelf doen. Zij heeft dan steeds weer overleg met Sander/Bodegraven. Ik vind het ideaal, Yade heeft geen trailer probleem, maar ik wel (geen trailer/auto/rijbewijs ;) dus altijd veel gedoe), maar het scheelt ook een hoop stress en risico tijdens transport.

Een stalgenootje van mij is homeopaat (ze werkt nu niet meer als homeopaat) en heeft mij een homeopatisch middel gegeven. Ik was een beetje sceptisch, moest haar 6 dagen iedere dag een korreltje in haar wang geven en dan stoppen en pas weer geven als ze zou verslechteren. Tot mijn verbazing liep Yade na 2 dagen stukken beter, niet meer kort lopen bij rechtsom draaien en ze is zelfs zo goed als rad! Toen ze 3 dagen gestopt was ging ze weer wat minder lopen dus vandaag heeft ze weer een korreltje gekregen, en vanavond liep ze weer goed. Heel gaaf! Hopelijk doet het ook iets in het bandje en de pees zelf..

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 22:04

.
Laatst bijgewerkt door Meert op 17-10-22 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 22:56

Tja... Kijk op de kliniek is het nu eenmaal zo. Het is niet anders, leuker kunnen we het niet maken (gelukkig hebben ze boxen geruild daar voor Wo). Dat weten we. Op stal is het zo, dat ze ziet dat andere er ook uit gaan, vind ze op zich ook geen probleem, zij heeft gewoon zo extreem die bewegingsdrang, voor crosstraining moest ik haar ook altijd lopend opzadelen, want met stilstaan ging ze de lucht in, dat is haar uitlaap klep.. bewegen, bewegen en nog eens bewegen. En is ze is inderdaad heftig van karakter, ze klimt tegen de tralies op. Loslaten gaat niet, want Wo gaat door tot ze eruit is. En daarnaast is 600 rondjes draaien voor haar benen ook niet bevorderlijk. Het is bij Wo alles of niks, erg lastig, zeker als je een tussenoplossing wil bedenken. En in dit geval gaat ´niets´ ook niet werken, want Wo moet en zal eruit.

Morgen gaan we een stuk afzetten van ongeveer vier keer haar box. Aan de merrieweide vast en aan de andere kant shetlanders en een welshpony, daar kan ze mee over het draadje klooien :) . Ze kan niet van kiet gaan en ze kan ook niet haar ijzers aftrappen als het goed is (duimuhhh..). Een beetje bewegen/draven geeft niet, als ze die trekkrachten maar tot een minimiem beperkt op de voeten. Ze kan daar dus wel wat rondhobbelen, maar niet aan de kletter gaan. Ik wil gaan kijken of dat wat voor haar is, beter iets als niets.
24/7 gaat niet, vanwege het te natte weer (hoeven... en zij vind het VRE-SE-LIJK zonder inloopstal) en daarnaast wil ik haar ook niet weer in een groep met vreemde paarden gooien en eigen groep gaat ook niet vanwege de grote ruimte en hierarchie.
Wie weet went ze aan het stukje, is toch lastig, want ze is een grote groep gewend.. Al staat ze er twee weken om te kalmeren.

Ben aan het kijken voor een supplement die haar wat rust kan bieden. Ik heb nog Equilin Motion, bevat magnesium en is voor haar pootjes ook goed :) . Morgen gaat ze aan de Bach druppels om die emoties af te laten vloeien. Ze is nu vooral pissed off op alles en iedereen en is dus echt aan het vechten.. Niet dat ze lelijk doet, maar ze is heel erg gefrustreerd, slaat met achterbenen om dit af te laten vloeien en staat te steigeren.
Nu was het ook heel druk op stal, omdat het erf geasfalteerd is en wij pas na 20.00 uur op het erf mochten. Dus veel roerigheid en paarden door de gangen enzo. Zal vanavond wel kalmeren.. Als de rust teruggekeerd is op stal..

Morgen weer vroeg op stal, gaan we het allemaal nog eens overdenken ;) ...

Wootje vlak voor vertrek :) .
Afbeelding

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 08:49

@Lotte, Wouter is ook een fijne smid ja :) Ik heb beide gehad voor die van mij destijds.... Uiteindelijk geef ik wel de voorkeur aan Ton, maar Wouter weet zeker ook goed wat hij doet :j
Hopelijk kan je haar rustig houden op het kleine stukje! Misschien een shet oid bij haar in het kleine stukje zetten zodat ze niet alleen is?

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 15:34

Ton is zo´n supersmid! Hij heeft Wolin destijds ook super gedaan en wilde ook bij hem blijven, maarja.. Wo en trailerladen :roll: .. Wilde in eertse instantie ook Ton :o , maar nu ik Wouter aan het werk heb gezien en zijn werk bij Wo heb gezien moet ik zeggen dat hij ook de kneepjes van het vak zeer goed onder de knie heeft +:)+ .

Ik was om 11.30 uur op stal en ze was wel iets onrustig. Ze had vanacht wel heerlijk languit in haar stalletje gelegen :) , ze had ook een groot kuilbed, alles door de box gelopen := . Haar koppie stond wat meer ontspannen. Toen ze mij zag was het meteen brullen en stampen :') .. Lekker wijf is het ook.

Heb haar eerst gepoetst en dat was draaien en drentelen, maar na negeren en gewoon mijn ding doen ondertussen genoot ze van een heerlijke rosbeurt!! En heb ik haar stalletje lekker gedaan en kon ze vozen met de buurman (even in andere box gezet). Tussendoor een ander paard gedaan wat op rust staat en toen stond zij lekker rustig te keuvelen.
Toen heb ik haar gestapt, eerst een kwartier in de binnenbak en toen naar buiten in de zeikregen.. Vind Wo vreselijk, maarja.. des te leuker is het dan om weer naar binnen te gaan :D . En ze heeft lekker gegraasd en gekeken naar de paardjes. Erg braaf!

Heb even gekeken naar het stukje waar ze kon staan, maar dat is zo hobbelig en vol met kuilen dat als ze een stukje draaft al meteen haar voetje verzwikt.. -O-
Wo mist vooral het sociaal contact met haar paardenvriendinnen, dus ik ga haar vanavond een uur in de paddock zetten met haar grote vriendin. Dat wordt een uur alleen maar krouwen en kroelen en dan is Wo helemaal blij. Dus als ik het nou vol kan houden met op stal houden en overdag stappen en dan savonds met haar paardenvriendin (overdag loopt zij gewoon op het land), dan komt dat goed :) . Even kijken of dat gaat werken, komt ze er toch gewoon uit en bodem van de paddocks is fijn :j .

Vanmorgen Bart gebeld met de regels wat betreft beweging etc.. Ze mag drie keer per dag een half uur en ze mag naar buiten, mits vlak en geen mogelijkheid tot sprinten biedt :) . En hij vroeg ook hoe het trailerladen was gegaan en of ze verder nog relaxed was in box nummer 10, erg aardig. En ook wat handig is bij de volgende afspraak; Hij wilde haar eerst zien lopen en aan de hand daarvan pas kijken of ze de IRAP moet gaan krijgen, omdat ze met deze ijertjes al zo vooruit ging.. Dat is positief!! Maar ik gok er niet op. Wootje moet gewoon behandelt worden verwacht ik :) .

Hoe gaat het met jullie paardjes? Ben ik ook erg benieuwd naar :) . Hoe gaat het met jouw paardje inmiddels Ireen?

Ik ga mijn hond uitlaten en klaar maken voor eten bij de Italiaan en een avondje ´Horroble Bosses´, even ontspannen na de afgelopen drie spannende dagen :) .

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 09:24

Jammer dat het stukje weiland zo hobbelig is en ze daar niet op kan. Als je dat wel doet maak je het er inderdaad niet beter op. Ik hoop echt dat de IRAP bij Wo net zo goed aanslaat als bij Zhuf(Als het nodig blijkt te zijn natuurlijk). Bij Zhuf zit er nog steeds een stijgende lijn in. Ze zit lekker in haar velletje en als ik op stal ben staat ze op een heel klein stukje land samen met "haar" shetje. Druk en doenig blijft ze altijd wel maar ik heb nu wel de indruk dat haar lijf het allemaal weer wat beter aan kan. Ze staat ook weel meer in het werk. We gaan dinsdag nog even naar Teun voor een chiropractische behandeling.
Ik ben ook wel benieuwd naar de andere paardjes.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 16:37

Met Yade gaat het wel goed, ze staat nu 5 weken op stal en blijft heel braaf met stappen, ik kan nog altijd gewoon aan een halstertje de wijk door dus dat is wel heel fijn! Ze mag nu 2 keer per dag een kwartier stappen (dat is vanwege de pees, met alleen de blessure aan het bandje mocht ik onbeperkt stappen).
Ik voel me af en toe net een wandelende stapmolen :+ Heb nu namelijk ook nog een ander paard te doen van een stalgenoot die met vakantie is. Haar paard heeft sinds deze zomer een heel heftige allergische reactie op dazensteken en moet dus ook voornamelijk door de wijk/aan de voorkant gestapt worden, bij de rijbak/paddocks zijn toch te veel dazen. Yade wordt pisnijdig als ze ziet dat ik met een ander paard bezig ben (logisch..) en wil graag alle aandacht, dus dat is allemaal nog niet zo makkelijk ;)
Over 1 of 2 weken moet ze weer gescant worden. Om het bandje maak ik me gek genoeg niet meer zo'n zorgen, dat zag er iedere scan tot nu toe steeds beter uit, de pees vind ik enger.. Ze is qua lopen wel vooruit gegaan, ze is op de harde volte weer bijna rad, beter in ieder geval dan 5 weken geleden. Wel heeft ze nog steeds af en toe een gek "knakje" in haar koot tijdens het lopen, maar dat wordt ook wel minder en ze gaat weer meer op haar hiel landen tijdens het stappen, voorheen (in maart toen ze de blessure net had) landde ze vaak op haar toon.

Zonde dat het stukje land te hobbelig is Wolinlotte, maar dat is inderdaad niet goed. Ik had ook nog plannen om Yade op een stukje land te zetten, maar het land is een baggerbende nu, dat heeft echt geen zin.. als ik er bij blijf staat ze wel op een afgezet stukje pad tussen twee weilanden waar de ondergrond hard is, maar daar moet ik er steeds bij blijven omdat aan beide kanten ruinen staan die haar erg interessant vinden 8-)
In de paddock ging met Yade 2 weken goed, toen is ze vanuit het niets een keer uit haar stekker gegaan en nu durf ik niet meer zo goed.
Op haar nieuwe stal mag ze in de longeerbak staan overdag, even kijken of dat goed gaat.. zo niet dan kan er gelukkig een stukje afgezet worden zodat ze minder ruimte heeft.

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 17:37

Ik meld mij ook even...wat een gedoe..

Ons paard is sinds vorige week kreupel, in stap niks te zien maar in draf gewoon niet goed. We hebben hem een week boxrust gegeven met stappen en koelen. Been was nergens dik of warm maar hij verbeterde niet.
Vandaag zijn we in de kliniek geweest en er is gebleken dat het in de weke delen aan de achterkant van de hoef zit.
De achterkant boven de hoef is uitverdoofd en toen liep hij goed. Foto zag er ook prima uit dus ja..
Bandje aan de achterkant van de hoef is de boosdoener, ik weet niet precies hoe dat heet.

Hij heeft nu voor 6 weken metacam en een maand boxrust en dan weer verder kijken.

Ik heb een klein stukje van dit topic gelezen en daar wordt ik niet blij van. Als ik tijd heb zal ik het hele topic eens doornemen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 19:46

Djoeka, wat vervelend!! Maar.. blijf positief! ;)
Die bandjes aan de achterzijde, valt dat ook onder de collaterale of is dat de oppervlakkige buiger die in de koot loopt?

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:24

Ik heb werkelijk geen idee...hij liet het zien op een voorbeeld.
Eerst werd de buitenkant verdoofd omdag hij dacht dat het daar zat, maar dat gaf nauwelijks verbetering. Dus toen ook maar de binnenkant verdoofd en toen liep hij goed.
Over een maand moeten we weer kijken hoe hij loopt en gaf de prognose gunstig.
Ik had even door moeten vragen.
Een scan had in dit geval geen zin omdat het daarop waarschijnlijk niet te zien zou zijn...

Het zit bij de bal van de voet dus niet de koot..in het midden aan de achterkant..hahaha..snap je het nog?

Ik vind het zo sneu, ten eerste voor mijn dochter maar ook voor hem. Ze was geselecteerd voor de regio afgelopen weekend maar dat ging dus mooi niet door.
Hij staat nu de hele dag binnen terwijl de rest lekker buiten loopt. Zelf is hij er erg rustig onder....nog wel...

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:27

Sneu is dat he! Fijn dat hij wel braaf is en er een gunstige prognose gegeven werd :)

Is het toevallig het bandje dat vanaf het hoefkatrol naar beneden loopt?

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:31

Wolin hoe lang zijn jullie al bezig ?
Geldt ook voor de rest natuurlijk,

Ik ben al op pagina 10 met bijlezen, de ervaringen zijn heel wisselend begrijp ik.

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:34

Richtje schreef:
Sneu is dat he! Fijn dat hij wel braaf is en er een gunstige prognose gegeven werd :)

Is het toevallig het bandje dat vanaf het hoefkatrol naar beneden loopt?

Ik weet het echt niet...hij liet het op zo'n plastic voorbeeld van een been zien.
Het is een bandje dat in het midden aan de achterkant de hoef in loopt...stom stom stom dat ik niet gevraagd heb hoe dat heet.
Een scan had weinig zin omdat het te diep zat.
Ik dacht oooooooww een maand is nog te over zien en toen kwam ik dit topic tegen..daar werd ik niet vrolijk van.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:36

Ach uiteindelijk maakt de naam van het beestje ook niet zoveel uit.... Als de prognose maar goed is en je weet wat je moet doen, dat is belangrijker :j

Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie het succesverhaal van dit topic worden ;)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:51

@ Djoeka, Ik heb met Zhuf 2,5 jaar gerevalideerd met ups en vooral heel veel downs en deze momenten kun je in dit topic allemaal lezen. Ik heb met Zhuf een hele zware revalidatieperiode achter de rug en dat heeft echt bloed, zweet en vooral heel veel tranen gekost. Maar gelukkig wel met succes, ze loopt sinds een maandje weer in de wedstrijden en ik kan voor het eerst zeggen dat het echt goed met haar gaat. Morgen gaan we nog even naar Bodegraven en wordt ze even gekraakt, en daarna gaan we er weer volop tegenaan.

Ik ga heel had voor je duimen dat de revalidatie bij jou zonder al te veel problemen verloopt!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 20:53

Echt super AL!! Succes morgen :)

djoeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:33

Sjeeeee Aukelizzy ik heb je topic even gelezen en wat een tegenslag heb je allemaal gehad. 2,5 jaar revalideren is niet niks. Maar jullie hebben het gered...bloed zweet en tranen.
Dan je rug nog gebroken...daar ben je nog goed vanaf gekomen.

Heel veel succes morgen.