Ja, zeker een hoop pech. ´Gunstige´ bijkomstigheid is dat Wolin blessures heeft gehad door atletisch trauma (knallen in het land, springen op het asfalt

Gister is Wolin bij de hoefsmid geweest, ze moest daar zelfs gesedeerd worden

Ze heeft nu Hoofpads met siliconen. Die moeten er voor zorgen dat haar verzenen niet meer omkrullen en meer gaan ontwikkelen, zodat ze hoef meer steun geven. Dat is echt het hoofdprobleem bij Wolin. Ik ben inmiddels 5 hoefsmeden verder, en geen een weet hier goed mee om te gaan

Ik was heel erg bang dat ze haar gister weer op een zijlip ijzer gingen gooien..

Met het nieuwe ijzer verbeterde ze zodanig op de cirkel dat Bart het nu eerst 6 weken rust wil geven. De zool moet tot rust komen, vanwege de omgekrulde verzenen en omdat de verzenen nu meer moeten gaan ontwikkelen. Dus hij wil 1 ding tegelijk doen en dan over 6 weken kijken hoe ze is.. En dán pas de IRAP behandeling en hij denkt dat 1 keer, misschien 2 keer volstaat

Ik heb gister even met Bart een goed gesprek gehad en specifiek gevraagd naar hoe hij de toekomst ziet voor Wolin als we het voetje goed houden op deze manier, of dit positief was off....? Bart was positief

Dus lekker onder de man stappen en ik laat haar voorlopig aan de hand grazen, om te voorkomen dat ze van kiet gaat. Zometeen weer naar Wolin, even stappen en lekker laten grazen