Maar na het bevestigen van de powerstraps geen last meer gehad met verliezen.

Voor het bevestigen van de powerstraps ben je een goede gaatjestang nodig en voor de rest zit erbij incl. beschrijving hoe.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paola32 schreef:Ik rij al 2 jaar met de easyboot epic zonder problemen , in de bak en buiten , door alle soorten terein , alleen als je door het water bent gegaan gaan ze wel een beetje sompen , maar goed .
En zo moeilijk zijn ze nou ook weer niet aan te trekken als je eenmaal door hebt hoe dat moet , en ik denk maar , als ze een beetje moeilijk aan te trekken zijn , verlies je ze ook niet snel , en dat was ook nog nooit gebeurt .
Tot een paar dagen geleden dan , toen kwam ik thuis met alleen een gaither , de hele schoen was gewoon weg , ik weet niet hoelang ik maar één schoen heb gereden , maar ik kwam er pas achter toen we uitgleden in de berm , toen we bijna thuis waren , schoen is onvindbaar .
Nu lees ik dat er een nieuwe schoen is , de glove , dat klinkt interesant , ik moet nu toch een nieuwe schoen bestellen .
Maar dan zou ik het met de powerstraps willen proberen , want zonder durf ik niet aan buiten in wat ruwer terein .
Maar ik vind helemaal geen informatie over hoe je powerstraps aanbrengt op de easyboot glove .
Weet iemand dus hoe je die aanbrengt ? iemand hier ervaring mee ?
Heeft iemand hier ervaring met zowel de epic als de glove ? en blijft de glove even goed zitten als de epic ? op buitenritten door bergen en dalen dus .