Jannepauli schreef:Op de site van Agrobs wordt Pre Alpin wél aangeraden als hoofdvoer ( zelfs als hooivervanger) - er zitten toch behoorlijk veel mineralen in, niet alleen zwavel, kijk maar:
Ja klopt, maar in dat geval geef ik Arabesk gelijk ... want als enig voer is het wel super duur.
Er zit maar 15 kg in de zak, dus als hooivervanger ben je met een paard binnen 1-2 dagen door zo'n zak van 13 euro heen. Dan kun je beter goed hooi kopen.
Ik gebruik zelf de Aspero als basis voor mijn eigen muesli-mix (volume).
(bestaande uit Aspero, kruidenmix (brandnetel/mariadistel/kleefkruid), stukjes broccoli of rode biet, rozenbottel (gedroogd), Vitamine E/selenium supplement van NAF en MuscleFit van Pavo).
Jeetje Janouk wat vreselijk balen en dat het net gebeurd nadat je vol trots vertelt hoe goed het gaat.
Ook dat komt ons allen bekend voor; je durft bijna niet meer te zeggen dat het goed gaat; zeker niet hardop. Of zou het een manier van het paard zijn om ons baasjes eraan te herinneren dat het altijd opletten blijft? Maar dat deden/doen we toch al?
Ik althans wel ... Iedere ochtend begint het al; het kijken. Hoe doet ze het, hoe loopt ze, hoe voelt ze aan ... vraag me ook wel eens af of die paarden van ons ook niet denken 'zucht komen ze weer aan met hun gevoel en gekijk' ...