Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlis schreef:Cowgirl schreef:Leuk he die opfok.
Worden er geen pootjes bekapt in de opfok? Daarbetaal je toch voor. Lekker als je paard daar 3 jaar vertoeft en er word niet bekapt.
(Ook mijn poonie die van hierboven dus ook even reactie)
Van een mede bokker is in Januari nog bekapt die ook daar in de opfok staat. Kyra staat er vanaf 10 September en is daar sneller dan verwacht heen gegaan ivm inscharen op de weide. Bij ons is ze netjes bijgehouden maar toen wel gelijk aangegeven dat we graag willen dat ze op kort termijn weer gekapt wordt en dat was geen probleem. Tussen door een paar keer aangegeven nog maar vanaf dat ze er staat is ze dus niet meer gekapt. En ik denk/weet wel bijna zeker dat dit nu echt niet in een keer opgelost kan worden. Maandag willen ze haar meenemen maar dit heb ik eigenlijk liever niet.. Wil dit door mijn eigen smid laten oplossen alleen eind april mag ze de opfok pas verlaten(opzeg termijn van 3 maand) en eerder mogen we haar niet weg halen tenzij we die maande door betalen uiteraard. Heb iedergeval mijn eigen smid net een mailtje gestuurd met foto's en om haar mening/behandeling wat dit vraagt gevraagd.