Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gypsy schreef:Mijn paard werd al natuurlijk bekapt, toen ze hb stond heb ik de teen wat verder afgerond dan normaal. Zij was er gigantisch snel bovenop eigenlijk. Teen afronden gaf ook duidelijk al wat verlichting, maar hoefschoenen uiteindelijk nog meer (ik kon ze niet van het harde afhouden omdat daar de schuilstal is).
Ik zou het zeker wel aanraden.
Maar net zoals je zeker bij hb niet de eerste de beste smid kiest zou ik ook niet de eerste de beste nb'er kiezen.
sylva schreef:Ja, hier aan alle 4. Een fiks half jaar later kwam er nog oud pus uit bij de randen als deze zover waren om bekapt te worden. Is helaas heel normaal.
kwebbelengel schreef:Verbetering was pas na 6 weken! En nog is het de ene dag beter dan de andere!
Vandaag de smid weer gehad, viel me op dat ze van die bloedplekken in der hoeven had, is dit bij jullie bevangen paarden of pony s ook zo geweest?
kwebbelengel schreef:Verbetering was pas na 6 weken! En nog is het de ene dag beter dan de andere!
Vandaag de smid weer gehad, viel me op dat ze van die bloedplekken in der hoeven had, is dit bij jullie bevangen paarden of pony s ook zo geweest?
kwebbelengel schreef:sylva schreef:Ja, hier aan alle 4. Een fiks half jaar later kwam er nog oud pus uit bij de randen als deze zover waren om bekapt te worden. Is helaas heel normaal.
Heb jij enig idee hoe dit komt? Ik dacht altijd dat die bloed plekken alleen bij kneuzingen voor kwamen omdat ze bv ergens op gestaan hadden!
Balen zeg bij alle 4 had je pony daar ook pijn aan?