Ik ben wel benieuwd. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zie het bij die van mij altijd direct aan de hoefballen en stralen: die zijn met droog weer direct wat harder.
En ik maak me zo'n zorgen om linksachter, maar iedereen om me heen zegt altijd dat het nog wel meevalt. Heb iig hoefschoenen besteld, hopelijk morgen in huis en dan donderdag maar eens proberen!
Ook linker achter voetje
Mloes schreef:En wat doe jij daaraan? Hoefschoen ook?
Ik ben zo bang dat het te erg slijt, en dat ze er dan last van gaat krijgen. Dat het leven in de hoef beschadigd enzo (heb me al eens bang laten maken door een natuurlijk bekapper).

) er nu zo uit dan ongeveer? Of nog erger?
Dus dat slijt minder. Anders zou die pony wel heel erg met de voorkant van de hoef over de straat gaan ipv de punt van de teen.
Hoop ook dat het echt tijdelijk is, dat ze as zomer gewoon weer wat hardere hoeven heeft en dat ze minder sleept met haar been.
Zinzi_jewel schreef:Even off topic maar ik wil leesvoer kopen over paarden voeten .
Welke boeken zijn echt interessant ?
Heb zitten kijken naar boeken van Pete Ramey
Of van Jamie jackson , heb het gevoel dat deze heel basic is en pete ramey wat uitgebreider ...
Help me aub .
Heb natuurlijk al een opleiding gehad . Maar wil meer weten over het bekappen en waarom bepaalde dingen zo werken en moeten .