Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennis schreef:Voeten op de eerste foto's zijn gewoon te lang, tenen ook veel te lang. Heeft niets met 'natuurlijk' of 'traditioneel' bekappen te maken. Hoe lang was ze daar niet bekapt?
Ik denk dat als je foto's maak dat er nog wel meer van de hiel en teen af kan (al is het zonder foto's altijd even zoeken waar een pony het het beste op doet).
Eight schreef:Vier weken? Groeien die hoeven zo extreem bij haar?
Hier is vandaag de hoefsmid geweest, hij is bevangen sinds begin februari. Er zit wel veel vooruitgang in, maar ik verwacht dat hij morgen weer slecht zal lopen foor het inkorten van alles.
Wat baal ik er van dat een foutje zulke gevolgen heeft..
Dennis schreef:Ik heb idd de röntgenfoto's ook gevonden. Die passen mooi bij de voetjes die je hebt laten zien.
Was ze maar 4 weken voor de 14-2 foto's bekapt? Hoe zagen de voeten er eerder dan uit? Want door de voor het bekappen foto's zou ik denken dat het echt al lang daarvoor geweest zou zijn (maar er zijn ook hb pony's waar iedere 3 weken een cm af kan, dus het kan wel).
Ninx schreef:Eight schreef:Vier weken? Groeien die hoeven zo extreem bij haar?
Hier is vandaag de hoefsmid geweest, hij is bevangen sinds begin februari. Er zit wel veel vooruitgang in, maar ik verwacht dat hij morgen weer slecht zal lopen foor het inkorten van alles.
Wat baal ik er van dat een foutje zulke gevolgen heeft..
Op welk foutje doel je nu Eight?