Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toen dat allemaal op de wei goed ging dacht ik, ach dan moet dat 'rijden' ook makkelijk lukken. 

Wanneer ga je scannen? Mijne is ook gedekt, we gaan vrijdagochtend scannen. Ben zo benieuwd.
Ik heb ook het idee dat liever (bijna) elke dag wat beweging, beter is dan 1 a 2 keer in de week. Ondanks dat het een gek idee is om (bijna) elke dag te rijden oid terwijl ze zo lang heeft stil gestaan.

Inmiddels draven we 15 tot 20 minuten en pakken we ook een klein galopje mee, zowel in de bak als in het bos. Zo onvoorstelbaar dat dit weer mogelijk is, want in oktober 2016 was het eigenlijk inslapen of als ik het echt perse wilde op de wei zetten totdat het niet meer zou gaan.
.
3 maanden geleden mijn droompaard gevonden, helemaal gekeurd en alles picobello in orde.
Dierenarts is er bij geweest met het echotoestel, hij is niet mank, ook bij de buisproef niets te zien, maar op echo is te zien dat de pees beschadigd is.