Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jolin schreef:Heeft er iemand ervaring met een osteopaat voor je paard?
En Sabinee ik geef mijn paard vit E voor de spieren en ga een rustig buitenritje stappen als het nog mogelijk is ivm stijfheid. Zo snel mogelijk het systeem weer op gang brengen.
geerke schreef:wat raar....dat zijn toch de symptomen van IR?
dat heeft Image toch niet?
je krijgt dat haast niet weg....zelfs als pablo superslank is blijft dat zitten,wel in mindere mate natuurlijk...
Marcella schreef:Heb een paar vraagjes. Mijn fjord is namelijk net wel net niet bevangen geweest.
Maar nu denk ik ook dat het zeer waarschijnlijk kom dat hij teveel voedingsstoffen in zijn lichaam opslaat. Na een dagje wei kom hij er namelijk tonnetje rond uit, maar hou je hem dan een dagje binnen dan is hij gelijk een heel groot stuk slanker (je kan van voren er weer langsheen kijken).
Nu zat ik dus te denken dat als ik dat weet te voorkomen dat hij alle vocht en afvalstoffen in zijn lichaam opslaat het een stuk beter gaat. Wat denk jullie.
Hij krijg nu op het moment een gewone goedkope pils en staat op het moment nog maar een 30 minuten/uurtje per dag op de wei. Nu heb ik al het idee dat het pilsje per dag heel goed werkt.
romeorowan schreef:Janouk: ik merkte bij Indiana een week of 5 a 6 geleden dat de manenkam weer iets harder werd. Toen een weekje op vakantie geweest, daarna geopereerd aan mijn voet en toen ik thuis kwam manenkam weer helemaal hard.
Indiana staat nog niet op het gras. Ik denk dat het voordroog wat ik heb wat rijker is, dus we zijn nu aan het mengen met hooi en ze is weer aan de magnesium.
afram schreef:Ik heb nog geen rekening binnen van de test....maar dat bedrag van 275 euro schrok ik wel een beetje van ....
De compact gras heb ik rustig opgebouwd zoals je altijd moet doen als je iets in het rantsoen veranderd.
Hooi krijgt hij ook, op stal voeren ze droogvoerkuil en ik vind dat veel te rijk. Het is ook niet constant, ene keer droog en mooi, andere keer ruikt het zuur en is het wat nattig.
Gras had hij nog niet eens gezien, het enige wat er veranderd is aan zijn voeding is dus dat compact gras.Heb hartog al gebeld en ze gaan het uitzoeken. Ik heb gevraagd om een test, ook bij de GD in Deventer.
Ze gaan me terugbellen over hoe en wat, het werd nu besproken.
Ik hou jullie wel op de hoogte over het antwoord van Hartog.
Arabesk schreef:afram schreef:Ik heb nog geen rekening binnen van de test....maar dat bedrag van 275 euro schrok ik wel een beetje van ....
De compact gras heb ik rustig opgebouwd zoals je altijd moet doen als je iets in het rantsoen veranderd.
Hooi krijgt hij ook, op stal voeren ze droogvoerkuil en ik vind dat veel te rijk. Het is ook niet constant, ene keer droog en mooi, andere keer ruikt het zuur en is het wat nattig.
Gras had hij nog niet eens gezien, het enige wat er veranderd is aan zijn voeding is dus dat compact gras.Heb hartog al gebeld en ze gaan het uitzoeken. Ik heb gevraagd om een test, ook bij de GD in Deventer.
Ze gaan me terugbellen over hoe en wat, het werd nu besproken.
Ik hou jullie wel op de hoogte over het antwoord van Hartog.
is hier al wat uitgekomen?
Ik heb ook ernstige vraagtekens bij compactgras....