Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nitouche schreef:Hey marieke,
Ik denk dat het ook belangrijk is om te achterhalen waar de hoefbevangenheid vandaan komt.
Wie weet komt het niet door het gras/ fructaan.
Ik heb choco ook gewoon op het land staan. Hij staat dagelijks een uur of 7/8 buiten. Tot nu toe geen problemen gehad, ondanks het fructaan gehalte sommige dagen toch redelijk hoog was.
Aangezien nikita het ook in de winter heeft opgelopen is het misschien daar dus niet van afhankelijk.
Misschien kan je via je DA een IR test laten doen om te kijken of ze aan suikerziekte lijdt.
Via http://www.gddeventer.nl kan je meer informatie vinden.
Hinke schreef:Formula for feet is dat iets nieuws? Is dat ook speciaal voor paarden die gevoelig zijn voor hoefbevangenheid?
Zou het beter zijn als ze 2 kilo marstall oid zou krijgen ipv haver en biks? Of is zoveel krachtvoer sowieso slecht? Ik kan de staleigenaar wss niet overhalen om niks te geven, maar als ze marstall oid zou krijgen ipv haver zal dat altijd beter zijn mss..
Isapaardje schreef:Ik heb van iemand Ursonne brokjes gekregen van Bioron. Nou dat zijn de eerste mineralen brokjes die Isa zo opeet.
Nu nog erachter zien te komen wat er in zit, want via de site van bioron word ik niet veel wijzer. Kent iemand deze brokjes?
Isapaardje schreef:Ik heb van iemand Ursonne brokjes gekregen van Bioron. Nou dat zijn de eerste mineralen brokjes die Isa zo opeet.
Nu nog erachter zien te komen wat er in zit, want via de site van bioron word ik niet veel wijzer. Kent iemand deze brokjes?
afram schreef:MyrtheJ schreef:Afram, zou je mij een prijsindicatie kunnen/willen geven van de test op insuline resistentie? ben erg benieuwd of hij bij jou net zo duur is als dat ze mij vertelden. Mag ook via pb
Ik heb vandaag de rekening binnen van de insuline test.
viel me erg mee moet ik zeggen
45,78 euro