Vanochtend kwam een bekende langs op stal met haar paard en ik mocht er even op. Had ik dus ook niet besproken met de mijne
was ie het echt niet mee eens. Hinneken joh. hij hield niet op. Ooit heb ik er een keer een ostheopaat bij gehad die ook paranormaal was. Die zei dat mn paard graag wilde dat ik m alles vertelde wat we gingen doen. Hij hield niet van verrassingen. Haha sindsdien vertel ik m hele verhalen. Waar we naartoe gaan, hoelang het rijden is... Dat het niet pijn gaat doen (bij de dierenarts met de echo
) Denk dat mensen me voor gek verklaren. Maar ach... Wil m best meer vertellen.Faye wat goed dat het beter gaat met je paard. Voor jou een stuk meer rust. Merk je dat goed? zal wel he...
Staat ie nu ver bij je vandaan? Top dat ie zo.n grote stal heeft.
. Ik praat ook altijd met hem, vind die leuk
.
.
. Nouja, een paard is gewoon duur, vooral als ze wat hebben.
Dus, ook al liep hij verder goed, we moesten weer terug naar stappen. Beestje werd niet gelukkiger van al die maanden stalrust, dus heb ik besloten om hem vanaf eind juli onder verdoving op de wei te zetten. Dat gaat goed, en ik zie dus zijn been ook echt steeds dunner en mooier worden. Dus nu gaan we voor het eerst sinds juli weer op controle en begin ik langzamerhand een beetje boel zenuwachtig te worden.....