Wendy15 schreef:Het ligt gestapeld in de trailer en als dat nou helemaal natgeregend is lijkt mij dat als het nog een maand zo ligt dat het gaat schimmelen, of zou dat meevallen? Want daar ben ik nu dus heel erg bang voor..
Het is ook ontzettend frustrerend, omdat we hebben uitgelegd dat het hooi er in ligt en ze zeiden dat het mogelijk was het gewoon daar in de schuur te doen, en dat hebben we dus ook afgesproken, en heb het ze zelfs zien opschrijven. Hebben ook gezegd dat als ie wel naar de garage moest dat we de spullen er eerst zouden uithalen.
Schrok me dus ook rot dat ik op de boerderij kwam en geen trailer aantrof (halster en álles ligt er ook in!)
wat een pech!De kans is vrij groot dat een gedeelte gaat schimmelen...ligt eraan hoeveel water erin is gevallen.
Het beste is alles eruit te halen,als dat mogelijk is....als je trailer weer terug is.
Niet het zeil erop doen en laten gaan,dan heb je kans dat de balen die niet nat zijn evengoed door het vocht in de andere toch nog gaan beschimmelen.
Je kunt wel het natte hooi geven een aantal dagen,even ruiken of het niet stinkt.