Mijn paard was eigenlijk ook maar net onder het zadel toen ze deze blessure kreeg, ik zit er nu niet op omdat ik nog niet onder het zadel naar buiten durf met haar (rechtuit stappen). Ben erg benieuwd hoe ze het, als ze gaat herstellen, weer op pakt.
Vervelend Singasong, ik heb ook een bejaarde haf gehad waar om de haverklap iets mee aan de hand was (spat, pijpbeen gescheurd, artrose, peesblessures, cushing/IR, luchtwegproblemen, ga maar door

AL wat fijn dat het nu goed gaat met Zhuff!
Yade wordt morgen weer gescand.. Nu door Katja mijn eigen dierenarts, volgens Sander kon dat prima nu de lokatie van de blessure bekend is, Katja heeft bij hem leren echo'en. Ik ben behoorlijk zenuwachtig, Yade loopt namelijk sinds een paar weken weer licht onregelmatig.. wel weer alleen op de volte in draf rechtsom op het harde en als ze in stap rechtsom draait op harde ondergrond dan maakt ze met haar buitenvoorbeen een kortere pas dan wanneer ze links om draait. Op zachte ondergrond doet ze dat niet, het zal wel de frictie zijn die het draaien van de hoef op harde ondergrond geeft. Ik baal er zo van omdat ze intussen ook een periode bijna helemaal zuiver is geweest..