Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gohya schreef:Hoefsmid is gister geweest.
Na het bekappen,linksvoor [de slechte hoef].
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
De voorkant linksvoor.
[ Afbeelding ]
rechtsvoor.
[ Afbeelding ]
De gezonde bekapte voorhoefjes van de Quarter.
[ Afbeelding ]
Ik wil er ook nog even bij zeggen dat de 'probleemhoeven' een bekend probleem is bij afstammelingen van Ramiro.Die hebben ook hele stukken hoef die afbreken,scheuren,hoefzweren,waaiervormige hoeven,platvoeten.
Het ligt dus echt niet aan mijn hoefsmid!
gohya schreef:Klopt ik kwam met de vraag of er spoed bij was toen er een stukje hoef was afgebroken.
Ik twijfelde zelf of dit 10 dagen kon wachten.Ik kreeg antwoord dat ik best wel die 10 dagen kon wachten.En dat kon ik wél horen.
Toen werden er vragen gesteld w.b.t. het bekapppen en de gesteldheid van haar hoef.
Daar heb ik antwoord op gegeven,en ook deze foto's geplaatst na het bekappen waar om gevraagd was.
Ik heb mijn hoefsmid voor mijn paard,mijn H.A. voor mezelf,deze hebben hier voor geleerd enz.en als je daar niet op kan vertrouwen? op wie kan je dat dan wel?op bokt?
Als mijn paard last of pijn heeft van haar hoeven dan zou ze kreupel of onregelmatig lopen.
Ze is nooit kreupel [m.u.v. hoefzweer] dus waarom zou ik me druk moeten maken om haar hoeven?
Heb je al gelezen in het topic over de afstammelingen van Ramiro??
Zinzi_jewel schreef:Kun je iets specifieker zijn ?
En als je niet begrijpt wat de arts vertelde bel de arts dan morgen even en houdt pen en papier bij de hand zodat je aantekeningen kunt maken .
En een ijzer eraf halen , waarom ?
Zijn vast smeden of handige mensen in de buurt die dat klusje even klaren