Zo fancylover, jullie zijn goed op weg zo te horen! Leuk hoor..
Ik heb vanochtend heerlijk in mn pyjama een stukje gereden met Juups.
Ik kwam eigenlijk alleen maar goedemorgen zeggen, en wat knuffelen.. maar ze was zo heerlijk relaxed dat ik een touwtje om haar nek geslagen heb en ben opgestapt.
Was maar 10 minuten, en alleen maar stapwerk. Ze laat duidelijk merken dat ze nog niet sterk genoeg is voor draven met mij erop. Filmpjes zijn gemaakt door een vriendin, als ik ze heb ontvangen zal ik eens wat plaatsen!
Trouwens nog stress ook vandeweek, haar hoeven waren weer warm. Ik was zo dom om haar in de volle zon "eventjes" een half uurtje uit de tuin te laten eten.. vers lang gras, in de middag met volop zon.. dom dom dom. Gelukkig is het goed afgelopen... heb haar benen veel afgespoten en verder niets veranderd in rantsoen.
jolin schreef:Ik geloof niet meer dat ik spoken zie als ik naar m'n paard kijk. Alles wat opvalt is anders, anders valt het niet op!! Wel geloven in wat je ziet hoor, magicjoy!!!
Zeker waar! En niet alleen naar je paard kijken wat opvalt, maar ook luisteren naar wat ze aangeven..
Magicjoy, ik zou inderdaad ook even geen risico nemen, als hij uitbreekt en de wei leeg eet zit je wel met een probleem.. zou voorlopig alleen maar hem op de weide laten als je er zelf bij kunt zijn... Maar wat heb je een mooi paardje zeg!