Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dott schreef:Cinnepin schreef:Ah ok,
Mijn paard is ook bevangen geweest poosje terug. Die zette ik ook op stal of een klein stukje paddock zo groot als een stal. Ze mogen niet te veel bewegen. Met Buut was dit binnen een week al over.
2 weken geleden is hij ook getest op cushing en de test was positief. Hij krijgt nu pergoquin
Merk je dan verschil met die medicatie? Of is dat nu nog te vroeg om te zeggen?
Ik snap dat t niet als sneeuw voor de zon op te lossen is, maar ben heel benieuwd als het idd cushing als achtergrond heeft hoe veel/snel medicatie kan helpen en wat je dan ziet.
Polar schreef:Wat waren bij jullie de symptomen waardoor je aan PPID dacht?
Hier is het aangeraden op de kliniek, maar de enige klacht is een gebrek aan energie, wat met behulp van een supplement al enorm verbeterd is.
Verder geen enkele verandering in de vacht, verhoogde dorst, verophopingen, etc.
Polar schreef:Wat waren bij jullie de symptomen waardoor je aan PPID dacht?
Hier is het aangeraden op de kliniek, maar de enige klacht is een gebrek aan energie, wat met behulp van een supplement al enorm verbeterd is.
Verder geen enkele verandering in de vacht, verhoogde dorst, verophopingen, etc.