Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmFe schreef:Ik heb vanavond alle spullen meegenomen (hij staat nog op de kliniek ivm zn holtes) en wilde gewoon kijken wat zou kunnen. Maar toen hij eenmaal door had dat ik ging zadelen werd hij hartstikke blij, was volledig op mij gefocust en top braaf! Eerst met zadel op door de bak gelopen, toen er op gegaan wat super ging, nog even met iemand er naast en toen de lijn los. Heerlijk rond gestapt en zelfs een paar rondjes gedraafd!!!
Ik zat daar met een enorme smile. Het voelde echt heerlijk!
Hij was ook best los voor een paard wat zo lang stil heeft gestaan. Daar draagt die vijf maanden dag en nacht weidegang dan toch aan bij denk ik.. Hij was ook veel vrolijker dan voorheen, lijkt veel makkelijker te lopen. Heb het vermoeden dat hij al veel langer last heeft gehad.
Het was echt heerlijk!!!!
AmFe schreef:Ik heb vanavond alle spullen meegenomen (hij staat nog op de kliniek ivm zn holtes) en wilde gewoon kijken wat zou kunnen. Maar toen hij eenmaal door had dat ik ging zadelen werd hij hartstikke blij, was volledig op mij gefocust en top braaf! Eerst met zadel op door de bak gelopen, toen er op gegaan wat super ging, nog even met iemand er naast en toen de lijn los. Heerlijk rond gestapt en zelfs een paar rondjes gedraafd!!!
Ik zat daar met een enorme smile. Het voelde echt heerlijk!
Hij was ook best los voor een paard wat zo lang stil heeft gestaan. Daar draagt die vijf maanden dag en nacht weidegang dan toch aan bij denk ik.. Hij was ook veel vrolijker dan voorheen, lijkt veel makkelijker te lopen. Heb het vermoeden dat hij al veel langer last heeft gehad.
Het was echt heerlijk!!!!
ikke20 schreef:Bij mij gaan ze sochtends rond 7 uur naar buiten en komen rond 10uur savonds pas terug binnen. Kan wel extra stukje met zand bijgeven maar san moet het wel iets groter zijn dan gaat ie pas liggen en dan gaat hij dus weer rondspringen en dat mag weer niet.
Ow heerlijj is dat als ze meekunnen als handpaard he. Is stukke makkelijker
Diertjec schreef:Bij mijn paard is het been ook op zn dunst als ze bewogen heeft. Maar bij die van mij zit er ook littekenweefsel wat het dikker maakt, ene dag dik, andere dag dunner.
Nu staat ze rechts voor met een gevulde kogel, ook in draf niet rad![]()
Eigen stomme schuld, gereden in een bak die nog deels bevroren was
brighteyes85 schreef:Hier in spanning voor morgen, de DA komt voor de controlescan. Gister de laatste keer gelaserd dus ik heb goede hoop. Zora doet het goed aan met lange teugelwerk en heeft het duidelijk meer naar haar zin.
Stalbenen heeft ze vooral achter last van, maar die zijn na het "werken" weer weg.
@nnniekje gelukkig geen terugval, maar ontploffingen aan de lijn zijn zeker niet fijn.