Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flosje446 schreef:Hmm, jij ziet het dus ook. Wat zie jij precies?
Ik ben er inderdaad flink ziek van dat ze wordt verkocht. Ik vind het ook heel erg eng waar ze terecht gaat komen ivm haar blessures en toch niet altijd even makkelijke karakter.
Flosje446 schreef:Ze staat al meer dan een jaar stil. Tussendoor nog weleens wat pogingen gedaan om haar weer op te bouwen, maar dat ging iedere keer na 2-3x mis. De manier waarop ze loopt zou ook nog wat slapte kunnen zijn. Zoals ze nu loopt heeft ze heel lang niet gelopen, ook voordat bleek dat ze meerdere blessures had.
Dat je niet veel ziet, kan wel kloppen. Ik moest zelfs de dierenarts de 1e keer op de kliniek er op wijzen waaraan ik kon zien dat Diosa niet goed liep.
Wat balen van Niek dat hij weer een peesblessure heeft. Daar ben je dan wel weer eventjes zoet mee.
Flosje446 schreef:@singasong: Ik zou dan misschien toch voor de zekerheid een echo van de pees laten maken. Dan kan je goed zien wat er nu aan de binnenkant van het been gebeurd. Hopelijk knapt Niek snel op. Het lijkt me nu nog wel een beetje vroeg om te zeggen hier trek ik de grens. Maar ik kan de situatie natuurlijk niet zo goed inschatten hier vanachter mijn laptop.
Vandaag heeft Dioos even rust en dan morgen longeren zonder hulpteugels. Dan kan ze dus even helemaal los bewegen en kan ik ook zien of het zadel van invloed is op het lopen. Daar dacht ik zelf namelijk ook al aan.
Aukelizzy schreef:IDan ook maar even een update van deze kant, met Zhuf gaat het eigenlijk wel heel goed. Ze is en blijft gewoon een draak onder het zadel en soms zit ik ff met mijn handen in het haar als ze zo lastig doet. Maar dan bedenk ik me altijd dat ik niet moet zeuren en blij moet zijn dat ik kan rijden.Gister had ik haar aan de longe en toen vond ik haar rechtsvoor iets minder, maar dat was echt minimaal. Ik was de enigste die het zag, dus was denk ik wat spierpijn. Zal eens kijken of ik haar binnenkort op film kan zetten, kunnen jullie even meekijken.